فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد بر ضرورت افزایش فضای سبز و مکان‌های تفریحی ورزشی در شهر فرون‌آباد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بندعلیان بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بر ضرورت افزایش فضای سبز و مکان‌های تفریحی ورزشی در شهر فرون‌آباد تاکید کرد و افزود: آمار جمعیت ساکن در شهر فرون‌آباد نیاز به فضاهای سبز از جمله پارک‌ها و امکان تفریحی ورزشی را دو چندان می‌کند.

شهردار فرون‌آباد گفت: توسعه و ایجاد فضاهای فرهنگی نیز از برنامه‌های مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی فعالیت مجموعه شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تدوین برنامه‌های ویژه برای ارتقاء سرانه‌های فضای سبز و اماکن تفریحی ورزشی با توجه به موقعیت فیزیکی منطقه و آمار جمعیتی در این منطقه بسیار مطلوب بوده است.

علیان در ادامه با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، رفع نیازهای شهروندان را ضروری دانست و افزود: برنامه‌های مختلف سطح شهر باید در مسیر رفع نیازهای تفریحی و ورزشی آنها ایجاد مکان های تفریحی، فرهنگی و خدماتی انجام شود.

وی با تاکید بر رفع نیازهای شهری افزود: مدیران شهری در رفع نیازهای شهری اهتمام داشته باشند و با نگاهی تیزبینانه به دغدغه اصلی مردم پاسخ دهند.

شهردار فرون‌آباد در پایان مشارکت شهروندان با شهرداری را در اجرای مثبت پروژه‌ها و اهداف مدیریت شهری موثر دانست و تصریح کرد: این مهم می‌تواند نمود مطلوبی در ایجاد شهری زیبا و پاکیزه داشته باشد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.