فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

پوستتان را هرگز فراموش نکنید این اخطار جدی است برای کسانی که نگران سلامتی پوستشان هستند و بایستی همواره مواظب آن باشند.
سوسن پارسا متخصص تغذیه و رژیم درمانی: برگ میوه‌هایی مانند آلوئه‌ورا، آناناس، نارنگی و لیمو و جوشانده آن‌  علاوه بر خاصیت چند ضد پیری که دارند می‌توانند جایگزین لوازم آرایشی باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگ میوه‌ها و گیاهان، می‌توانند کمک بزرگی به داشتن پوستی سالم و صاف کنند.

وی تصریح کرد: خانم‌ها بایستی همواره لوازم آرایشی را خریداری کنند که در تهیه آنها از حجم زیادی از گیاهان مانند آلوئه‌ورا و بابونه ساخته شده باشد زیرا این نوع گیاهان تاثیر خوبی در بازسازی پوست صورت و از بین بردن جوش‌ها دارد.

وی اذعان داشت: اگر جزو افرادی هستید که در سالمندی و پیری به فکر زیبایی و جوانی پوستتان افتاده‌اید با روش‌هایی مانند میکرودرم و رادیو درمانی و پرکننده‌ها اثرات داروهای موضوعی را بر روی پوستتان افزایش می‌دهید.

وی گفت: در زمستان که حجم آلودگی هوا زیاد است پوست در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارد که با لایه‌ای ضخیم از مرطوب‌کننده‌ها و ضد آفتاب‌ها باید مانع از ورود باکتری‌های آلوده هوا به پوست شویم.

وی در خاتمه گفت: افراد از این سنین همواره با مصرف میوه و سبزیجات و ورزش‌های روزانه و محدود کردن لوازم آرایش برای پوست می‌توانند جوانی پوست خود را در بزرگسالی تضمین کنند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.