فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

رییس اتحادیه تعاونی گل و گیاه دزفول گفت: برداشت گل‌های مریم، رز، لیلیوم و گلایل از نیمه اول آذرماه آغاز می‌شود.

محسن قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار‌ خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌- منطقه‌خوزستان‌- عنوان‌کرد: سطح زیرکشت گل نسبت به سال‌های گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

وی افزود: سالانه عمدتا گل‌های مریم و رز بیش از سایر گل‌ها کشت می‌شود. گل‌های دیگر مانند لیلیوم و گلایل نیز حدود 20 هکتار است.

رییس اتحادیه تعاونی گل و گیاه دزفول بیان‌کرد: اوج برداشت گل در ماه‌های دی و بهمن انجام می‌شود، زیرا اوج بازدهی گل در این ماه‌ها است.

قلاوند تصریح‌کرد: بیشتر کشت گل به صورت گلخانه‌ای‌ انجام می‌شود. گل‌هایی که در گلخانه‌ها تولید می‌شوند، بازارپسندی بیشتری نسبت به گل‌های کشت روباز دارند.

وی خاطرنشان‌کرد: مشکل فعلی گلکاران افزایش هزینه‌های تولید است، به‌گونه‌ای که تامین سوخت و کودهای شیمیایی به دلیل گران بودن خیلی دشوار است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.