فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

لیمو ترش به عنوان یک آنتی اکسیدان در طب سنتی و تغذیه مطرح است اما نمی توان جایگزین کامل برای آن فرض کنیم.بررسی ها نشان می دهند لیمو ترش می تواند در سال های نزدیک جایگزینی برای شیمی درمانی باشد و پزشکان معتقدند لیمو ترش می‌تواند برای افراد سرطانی بسیار موثر باشد.
برای بهبود سرطان‌ها با لیمو ترش باید حتما رژیم غذایی را به کلی تغییر داد و "رادیکال های آزاد" را به شدت در بدن کاهش داد و از "مواد گیاهی" استفاده کرد تا خطر ابتلا به سرطان در افراد به حداقل برسد.محققان با انجام آزمایش‌هاي زیادي دریافتند که طب سنتی امروزه می‌تواند جایگزین شیمی درمانی باشد و دانشمندان در تلاش‌اند تا درمانی قطعی برای این بیماری پیدا کنند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.