فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از افزایش ظرفیت تولید ورمی کمپوست در مرکز آموزش گل و گیاه شرق تهران خبر داد.
 حمیدرضا فرخی در گفتگو با  با اعلام این خبر گفت: در همین راستا مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه با هدف ارتقای دانش شهروندان از مفهوم ورمی کمپوست و ترویج فرهنگ استفاده از کودهای ارگانیک، اقدام به راه اندازی سایت ورمی کمپوست کرد. 

وی افزود: به همین منظور پس از اتمام اولین دوره تولید کود و برداشت محصول، کارشناس مرکز اقدام به توسعه سبدهای پرورش کرم و تولید کود ورمی کمپوست کرد.  
 
وی در پایان با اشاره به کلاس آموزشی گیاهان دارویی در مرکز آموزش  و مشاوره گل و گیاه خاطر نشان کرد: در این کلاسها شهروندان با انواع دمنوش های گیاهی و طریقه مصرف آنها برای پیشگیری از انواع بیماریها توسط کارشناسان ارائه می شود. 
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.