فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

آویشن را به عنوان یک بهبود دهنده عفونت لثه،‌دهان و دندان می تواند به جای خمیر دندان استفاده کرد.
به گزارش افکارنیوز، اکبر کتابی، دکترای طب سنتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: عرق گیری و اسانس گیری گیاهان باید در ظروف مناسب مسی، آلومینیومی و استیل صورت بگیرد که در ظروف مسی قابلیت بسیار بالایی داشته.

وی تصریح کرد: اسانس هایی که از چین وارد می شود به عنوان مثال بوی نعناع می دهد اما متاسفانه هیچ گونه خاصیتی برای بدن ندارد و این امر موجب می شود که خانواده ها مراقب استفاده از دم نوش ها و عرقیات باشند.

کتابی خاطرنشان کرد: آویشن جزء گیاهانی است که در فصل پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارد و به خاطر طبیعت گرم و خاصیت آنتی اکسیدان و آنتی بیوتیکی آن در برطرف کردن کم کاری تیروئید،‌افزایش فشار خون، سردردهای حاد عفونت لثه،‌دهان و دندان، به صورت نمک پاش روی غذا و ۲ گرم تا ۴ گرم و ۵ گرم از عرق آن استفاده کرد.

وی در پایان اذعان داشت: مصرف آویشن در زنان شیرده و باردار، افراد مبتلا به پرکاری تیروئید و فشار خون بالا منع می شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.