فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  



شهردارآنلاین: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه تهران در جشنواره گل های پاییزی از 22مهرماه جاری در بوستان گفتگو برگزار می شود.
  
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق گفت: برگزاری نمایشگاه های فصلی گل وگیاه تهران با دستور شهردار طی سال های گذشته برگزار شده و ازهفته اینده نیز در بوستان گفتگو به مدت 5 روز برپا می شود.

وی اظهارداشت: دراین نمایشگاه بیش از 200تولید کننده داخلی گل وگیاه حضور داشته و بر عرضه اخرین تولیدات و محصولات گل وگیاه می پردازند.

علی محمد مختاری اظهارداشت: در این نمایشگاه انواع گل و گیاه خانگی ، آپارتمانی ، باغی و زینتی در کنار صنایع پارکی وابسته عرضه خواهد شد .

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران افزود: در نمایشگاه گل و گیاه تهران امکان خرید و تهیه گل در روز اخر نمایشگاه فراهم شده است و شهروندان می توانند گل های مورد علاقه خود را ازاین نمایشگاه خریداری نمایند .

وی به برپایی جشنواره گل های پاییزی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران با برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه به دنبال ترغیب شهروندان به استفاده بیشتر از گل وگیاه است. تجریه نشان داده که استقبال خوبی ازنمایشگاه های گل وگیاه تهران شده و امیدواریم این دوره نیز با استقبال شهروندان مواجه باشیم .

مختاری به سهم پایین درامدهای کشور از صادرات و تولیدات گل و گیاه اشاره کرد و افزود: هم اکنون سهم سالانه کشور از درامدهای گل وگیاه 50تا 60 میلیون دلار بوده و این درحالی است که این رقم می تواند چندبرابر شود .

وی همچینین به حرکت 5 کاروان گل وگیاه در شهرتهران همزمان با برپایی نمایشگاه گل وگیاه اشاره و بیان کرد: در بوستان های محلی و منطقه ای شهرتهران نیز برنامه های ویژه ای همزمان با برپایی نمایشگاه گل وگیاه اجرا خواهد شد .

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تکمیل فضای سبز بزرگراه امام علی(ع) پرداخت و گفت: همزمان با بهره برداری از این بزرگراه آن بخش ازفضای سبز که اجرایی شده بود به بهره برداری رسید و در رمپ ها و دسترسی های محلی نیز تکمیل فضای سبز درحال انجام است .

مختاری اجرای طرح فضای سبز عمودی در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و اداری شهر تهران را از جمله برنامه های سازمان پارکها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون اجرای این طرح در 300ساختمان بلندمرتبه شهرتهران در حال اجراست .
وی همچنین به برپایی کارگاه های آموزشی گل و گیاه در 60 کلینیک گل وگیاه شهرتهران اشاره کرد و افزود: در این کارگاه ها شهروندان با روش های ترویج و پرورش گل وگیاه اشنا می شوند .

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه شهرداری امسال نیز توسعه فضای سبز درون و برون شهری پایتخت را به طور جدی دنبال می کند، خاطرنشان کرد: سال قبل بیش از 7 میلیون اصله نهال به همراه 5 میلیون پیاز گل لاله در شهرتهران کاشته شد که کمک شایانی به تلطیف فضای درون شهری شهر تهران کرد .
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.