فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹         
  

محصولات فرعی مرتعی مثل پیاز، موسیر، ریشه ختمی، آنغوزه‌های تلخ و شیرین، باریجه و... نیز در فهرست صادرات قرار گرفته اند که پس از اخذ تائیدیه از سازمان مربوطه و ابلاغ به گمرکات کل کشور می توانند صادر شوند.

ایلنا: رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از صدور مجوز صادرات گیاهان داروئی و صنعتی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سعید ناطقیان با اعلام این خبر افزود: معاون محترم وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در پی حمایت از سیاست های دولت مبنی بر توسعه صادرات غیر نفتی، طی نامه‌ای به معاون وزیر امور افتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران مجوز صادرات یکصد و پنج قلم از گیاهان داروئی و صنعتی را صادر کرد.

وی در ادامه گفت: محصولات فرعی مرتعی مثل پیاز، موسیر، ریشه ختمی، آنغوزه‌های تلخ و شیرین، باریجه و... نیز در فهرست صادرات قرار گرفته اند که پس از اخذ تائیدیه از سازمان مربوطه و ابلاغ به گمرکات کل کشور می توانند صادر شوند.

وی خاطر نشان کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی که مبادرت به استحصال و درخواست صادرات اینگونه محصولات می‌نمایند می‌توانند با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در استان و اخذ تاییدیه و مجوز مربوطه به فعالیت اقتصادی دراین زمینه بپردازند.

همچنین لیست محصولات مشترک داروئی صنعتی منجمله آویشن، زیره سبز و ماریتیقال و... نیز از سوی معاون وزیر کشاورزی اعلام و ابلاغ شده است که علاقه مندان و متقاضیان می‌توانند فهرست کامل محصولات را در وب سایت منابع طبیعی و آبخیزداری مشاهده نمایند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.