فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

به گزارش نما، نتایج مطالعه‌ای در دانشگاه هاروارد نشان داده که وجود گل‌ها در خانه موجب ایجاد حس بهتر و مهربانی افراد با یکدیگر می‌شود. به گفته دکتر Nancy Ercoff، وجود گل‌های تازه در محیط خانه موجب شادابی فضا و بهبود احساسات ما دارد. همچنین ما در محیط‌هایی که گل‌های شاداب در اطراف‌مان باشد با دیگران مهربان‌تر هستیم.
در این مطالعه، تعدادی دسته‌گل و شمع به صورت تصادفی برای ۵۴ نفر ارسال شد و سپس از دریافت‌کنندگان دو بسته نظرسنجی شد.

آنها که دسته‌گل دریافت کرده بودند، در مقایسه با دریافت‌کنندگان شمع، احساساتی همچون همدردی و البته شادی و نشاط بیشتر در محیط کار را گزارش کرده بودند. همچنین قرار دادن گل‌ها در محیط‌هایی مانند اتاق خواب و آشپزخانه -که احتمال دیده شدن گل‌ها در دقایق ابتدایی صبح را بیشتر می‌کند- منجر به افزایش احساسات مثبت شده است.

استفاده از این خصوصیت گل‌ها برای مواقعی که نیاز به انرژی مثبت و شور بیشتری در خود حس می‌کنید، توصیه می‌شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.