فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  



تنتور تهیه شده از بخش های هوایی دِرمنه تقویت کننده قلب قلمداد می شود.
  

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تنتور تهیه شده از بخش های هوایی دِرمنه تقویت کننده قلب قلمداد می شود.

نقشی افزود: بخشهای هوایی و دانه های دِرمنه ارزش دارویی دارند.

وی با توصیه ای به استفاده از دَم کرده دِرمنه تشریح کرد: دَم کرده دِرمنه گوش درد را کاهش داده و به دلیل خواص ضدمیکروبی اش برای بهبود عفونت مثانه توصیه شده است.

نقشی با اشاره ای به درمان یرقان با دِرمنه ادامه داد: دَم کرده دِرمنه ترشح صفرا را بهبود بخشیده و به درمان یرقان کمک می کند.

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: اضطراب از عوارضی است که افراد مبتلا به آن به واسطه اثرات مثبت دَم کرده دِرمنه روی سیستم عصبی می توانند از آن بهره ببرند.

وی اظهار داشت: چای گل دِرمنه، نوشیدنی مفیدی برای انواع بیماری های گوارشی بوده و التهاب روده، اسهال، یبوست، دل پیچه، درد معده را التیام بخشیده و علاوه بر افزایش اشتها، به هضم و جذب موادغذایی تاثیرگذار است.

نقشی تاکید کرد: خستگی چشم را می توان با محلول شست و شوی تهیه شده از دانه های دِرمنه برطرف نمود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.