فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از راه‌اندازی مجتمع کشت گیاهان دارویی توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد خلیلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار کرد: با توافق انجام شده با سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی 22 هکتار زمین در اختیار دانشگاه داده می‌شود، تا در کشت گیاهان دارویی مورد استفاده قرار گیرد.

وی از راه‌اندازی قریب‌الوقوع کلینیک تخصصی درمانی توسط این دانشگاه در محل استاد سرای فعلی خبر داد و افزود: با آغاز فعالیت این درمانگاه شاهد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان، اساتید و دانشجویان و کارکنان خواهیم بود.

این مقام مسئول همچنین همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای تأمین فضای دانشکده پرستاری و مامایی در محل این دانشگاه را گامی برای تعامل مسئولان دانشگاه آزاد اهر با دانشگاه‌های دولتی برشمرد و اظهار امیدواری کرد، دانشگاه علوم پزشکی نیز در کنار این تعامل کمک به اخذ رشته پزشکی به واحد اهر مساعدت لازم را معمول دارند.

خلیلی فعال شدن دفتر ارتباط با صنعت، راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری در آینده نزدیک، قرارداد با کارخانجات و طرح‌های تولیدی و صنعتی برای تبدیل ایده و علم به صنعت، اجرای پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه و توسعه فعالیت‌های فرهنگی معنوی را از برنامه‌های دانشگاه آزاد ایلامی اهر در سال‌جاری برشمرد.

وی کاهش دانشجو و به تبع آن کاهش درآمد دانشگاه، پرداخت اقساط وام‌های دانشگاه، هزینه‌های جاری و پرسنلی را از مشکلات پیش روی این واحد برشمرد و خواستار همکاری و همراهی مسئولان شهرستان برای سپری کردن این مرحله بحرانی شد و افزود: برای تقویت و توسعه دانشگاه برنامه دو ساله تدوین شده که امیدواریم با عملیاتی شدن این برنامه شاهد رونق بیشتر این دانشگاه و درآمدزایی بیشتر باشیم.

رئیس واحد اهر افزایش رشته و دانشجو را به عنوان مسکن برای درآمدزایی برشمرد و افزود: تلاش ما براین است که درآمدزایی خارج از دانشگاه باشد که امیدواریم با کمک‌های بین بخشی ادارات در تحقق این امر موفق شویم.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.