فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

خبرگزاري موج - شهردار منطقه 19 گفت: از اين پس امکان مشاوره غير حضوري گل و گياه براي شهروندان منطقه فراهم شد.

به گزارش خبرگزاري موج، مهندس عباداله فتح الهي با اعلام اين خبر گفت: در همين راستا طرح صداي مشاور در مراکز مشاوره و آموزش گل وگياه منطقه اجرا مي شود و در اين طرح شهروندان هر هفته از طريق تماس تلفني با اين مراکز سؤالات خود را درخصوص مسائل مربوط به گل و گياه از جمله باغباني، فضاي سبز، بام سبز، فضاي سبز عمودي و مواردي از اين قبيل مطرح و پاسخ خود را از کارشناس گل وگياه دريافت مي کنند.
به گفته وي شهروندان مي توانند روزهاي دوشنبه از ساعت 10 تا 12 با شماره هاي 55852122 و 55460877 تماس و از مشاوره رايگان بهره مند شوند.
فتح الهي در ادامه از اجراي برنامه هاي غني سازي و آموزشي پرورش گل و گياه در ايام تابستان خبر داد.
وي تصريح کرد: در اين راستا برنامه هاي آموزشي مراکز مشاوره و آموزش گل وگياه منطقه ساعت 10 هر روز درخصوص نحوه پرورش گلها و گياهان، نگهداري گلهاي آپارتماني و آموزش توليد کود ورمي کمپوست برگزار مي شود. و همچنين به منظور تجربه عملي اين آموزشها، برنامه فراغتي نيز 11 صبح در قالب پايگاه اوقات فراغت اجرا و طي آنها گل، خاک ، کود و بذر به علاقه مندان اهدا مي شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.