فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

مسئول فضاي سبز منطقه 10 شهرداري کرج از اتمام عمليات کاشت گل و گياه در پارک صنعت واقع در بلوار خليج فارس منطقه 10 خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پيام درخشان با بيان اينکه بعد از اتمام عمليات عمراني، واحد فضاي سبز منطقه جهت زينت بخشيدن سطح عرصه اين پروژه اقدام به کاشت گل و گياه به متراژ 6 هزار و 840 متر مربع کرده است، اظهار داشت: اجراي عمليات‌هاي فضاي سبز در اين پارک شامل چمن کاري به ميزان سه هزار و 150 متر مربع، 150 متر مربع کاشت رز و در ختچه، کاشت 2 هزار گلدان فصلي دائمي و 226 اصله درخت شامل چنار، اقاقيا، افرا و مجنون است.
وي ادامه داد: نصب شش عدد آلاچيق و چهار چشمه سرويس بهداشتي از ديگر اقدامات اين منطقه در راستاي تسهيل امور رفاهي مسافران عبوري و شهروندان است.
اين مسئول با اشاره بر اينکه توسعه فضاي سبز با کاشت درختان علاوه بر کاهش آلودگي هوا در زيبايي شهر نيز نقش مهمي دارد خاطر نشان کرد: اميدواريم اين فعاليت‌هاي ناچيز واحد فضاي سبز منطقه جهت هر چه سرسبز و مفرح شدن اولين پارک حاشيه‌اي و اصلي‌ترين کمپ مسافران گذري مورد پسند مسافران و شهروندان واقع شود.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.