فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

خبرگزاري موج - تصويب مطالعات مرحله اول و دوم طرح شبكه آبرساني و آبياري فضاي سبز "ايلخچي بروجرد"مطالعات مرحله اول و دوم طرح شبكه آبرساني و آبياري فضاي سبز شهر ايلخچي در استان آذربايجان شرقي در پژوهشكده مديريت شهري و روستايي سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور تأييد شد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، مطالعات مرحله اول و دوم طرح شبكه آبرساني و آبياري فضاي سبز شهر ايلخچي پس از بررسي توسط كميته اجرايي و هماهنگي استانداري آذربايجان شرقي در حوزه معاونت پژوهشي پژوهشكده مديريت شهري و روستايي مورد ارزيابي و تأييد قرار گرفت.
در اين طرح ضمن بررسي وضعيت موجود و توسعه فضاي سبز، نياز آبي و منابع تامين آب فضاي سبز، ضوابط و مباني طرح، بررسي گزينه هاي مختلف انتقال و توزيع آب به لحاظ فني و اقتصادي و انتخاب گزينه بهينه، نقشه هاي اجرايي به همراه جزئيات اجرايي ارائه شده است.
طراحي شبكه مستقل آبرساني به فضاي سبز، تامين آب اين شبكه با استفاده از آب خام ( غير شرب)جداسازي شبكه آب فضاي سبز از شبكه آب شرب، بهينه سازي سيستم آبرساني و آبياري فضاي سبز با استفاده از اجراي سيستم آبياري تحت فشار و كاهش هزينه هاي آبياري فضاي سبز از جمله نيروي انساني و سوخت از جمله اهداف اين طرح است.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.