فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاری فارس: مدیر بوستان نجمه از افتتاح نمایشگاه دائمی گل و گیاه در صحن سبز حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، سید محمد حسین امامی اظهار داشت: انواع گل‌ها، گیاهان آپارتمانی، درختچه‌های تزیینی، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی موسسه زائر از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه قلم برخی از گل‌ها و گیاهان در بوستان نجمه تولید می‌شود، بیان داشت: ختمی، شاه‌پسند، شمعدانی، کاغذی، رز و محمدی از جمله گل‌هایی هستند که در فضای بوستان نجمه تولید و در نمایشگاه گل و گیاه ارائه خواهند شد.
امامی خاطر نشان کرد: کشت بذر بیست نوع گل بهاری، فعال سازی و تجهیز گلخانه بوستان نجمه برای انتقال تولیدات گل و گیاه برای نگهداری زمستانه و احداث باغچه‌های جدید از فعالیت‌های صورت گرفته در بوستان نجمه است.
وی ابراز داشت: اجرای طرح انتظامات فرهنگی بوستان نجمه توسط خادمین افتخاری فرهنگی نیز از برنامه‌های در دست اقدام بوستان نجمه است.
امامی با اشاره به اینکه طرح ایجاد باغ موزه در صحن سبز حرم تهیه شده است، یادآور شد: امیدواریم با تصویب این طرح و اهتمام مسئولین امر نسبت به اجرای آن بتوان فضایی برای معرفی و نمایش آثار و کتیبه‌های سنگی در بوستان نجمه ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه بوستان نجمه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های قابل توجهی دارد، یادآور شد: بوستان نجمه تنها بوستان وابسته به آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه علیها السلام است که از آن می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین جبهه‌های فرهنگی شهر قم استفاده کرد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.