فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  



البرز آنلاین: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان در سال گذشته بر آن شدیم تا با طراحی هر چه بهتر این نمایشگاه گامی نو در خدمت به شهروندان برداریم.
  

عباس زارع در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در نمایشگاه گل و گیاه امسال به طراحی محوطه به عنوان یکی از عوامل جذب توجه ویژه ای شده است.

وی ادامه داد: تلاشمان بر این است که با شرکت های صنایع وابسته نسبت به گل و گیاه ارتباط بیشتری داشته باشیم و امیدواریم در نمایشگاه امسال شاهد حضور پررنگ تر این شرکت ها در نمایشگاه گل و گیاه باشیم.

زارع همچنین از اختصاص غرفه به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در نمایشگاه امسال، خبر داد و گفت: برای این دوره از نمایشگاه از شرکت های خارجی نیز دعوت به عمل آمده و تا کنون حضور یک شرکت از کشور ترکیه قطعی شده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج افزود: به علت فضای کم سالن نمایشگاه کرج بر آن شدیم تا از فضای موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه گامی نو در خدمات رسانی/ اختصاص غرفه به مراکز تحقیقاتی در نمایشگاه امسالبرگزاری نمایشگاه گل و گیاه گامی نو در خدمات رسانی/ اختصاص غرفه به مراکز تحقیقاتی در نمایشگاه امسال

وی اظهار داشت: برای استفاده هرچه بهتر از فضای سالن ها و غرفه ها، 40 غرفه به صورت "landscape" طراحی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده در جریان برپایی نمایشگاه شهروندان و بازدیدکنندگان با چگونگی تولید و رشد نمو گلها و گیاهان بیشتر آشنا شوند.

زارع گفت: با استفاده از مبلمان شهری باید طراحی هرچه بهتر فضای نمایشگاه مد نظر قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه به مکان بازارچه فروش اشاره کرد و گفت: خیابان طولی که پشت پارک بانوان تا زمین فوتبال واقع شده، به عنوان بازارچه فروش در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با بیان این مطلب که ظرفیت نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: باید در جهت هرچه بهتر و ارتقای کمی و کیفی تلاش بیشتری کنیم.

زارع گفت: نمایشگاه گل و گیاه کرج 12 تا 16 شهریور ماه جاری در پارک شهید چمران کرج برگزار خواهد شد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.