فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

خبرگزاري آريا- مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، از شروع نهضت فضاي سبز و زيبا سازي شهركها و نواحي صنعتي در استان مازندران ، خبر داد .

به گزارش خبرگزاري آريا، عباسعـلي وفايي نژاد گفت : اجرا و توسعه طرحهاي زيباسازي و زيست محيطي با هدف ايجاد فضاي سبز و حفظ و نگهداري محيط زيست ، از برنامه هاي ويژه شركت شهركهاي صنعتي مي باشد ، بهمين منظور ، اين شركت بعنوان متولي ايجاد و توسعه شهركها و نواحي صنعتي ، درصدد دستيابي به توسعه پايدار و تقويت فضاي سبز جهت حفظ محيط زيست است .

مديرعامل شركت شهركهـاي صنعتي مازندران افزود : اين شركت نسبت به اجراي زيرساختهاي مناسب زيست محيطي و در جهت احداث فضاي سبز و درختكاري براي استقرار و كاهش آلايندگي واحدهاي توليدي و صنعتي ، تلاش مي كند .

وي با اعلام اينكه شركت شهركهاي صنعتي تمام ظرفيت خود را براي اجراي طرحهاي زيبا سازي در شهركها و نواحي صنعتي بكار خواهد گرفت تأكيد كرد : احداث پاركها ، ايجاد فضاي سبز مناسب در ميادين ، استفاده از درختچه ها و گلهاي زينتي ، از جمله طرحهايي است كه محيطي شاد را در فضاي وروديها و مسيرهاي داخلي شهركها و نواحي صنعتي ، فراهم خواهد ساخت .

وفايي نژاد اظهار داشت : در راستاي اجراي طرح زيبا سازي شهركها و نواحي صنعتي مازندران ، سه شهركهاي صنعتي ، بعنوان شهركهاي صنعتي پايلوت انتخاب شدند و با انتخاب پيمانكار مربوط به آماده سازي و زيبا سازي اين شهركها ، اين پروژه ها درحال اجرا مي باشند و اميدواريم بزودي شاهد توسعه فضاي سبز مناسب در شهركها و نواحي صنعتي با چشم اندازي دلنشين و زيبا ، در سطح استان باشيم .
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.