فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

پژوهشگران کشورمان موفق به ساخت محصولی با نام پودر سبز که فرآوری شده از جلبک و گیاهان دریایی است ساخته شد.
زهره رمضان پور مجری این طرح در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: امروزه یکی از مهمترین مسائل تولید غذا در دنیا چگونگی تامین خوراک دام با کیفیت مطلوب و بطور مستمر است که برآورده کردن این نیاز چالش اصلی پرورش دهندگان دام و ماهی و طیور به حساب می آید.

وی افزود: محصول فرآوری شده با نام پودر سبز از جلبک ها و گیاهان دریایی است که حاوی مقادیر بالایی از اسیدهای آمینه و پروتئین های ضروری است که از مهمترین گونه های گیاهی برای جلبک هایی که به مقدار انبوه کشت می شود و دارای پروفایل اسیدهای چرب ضروری است اشاره کرد.

رمضان پور تصریح کرد: پودر سبز مخلوطی از گیاهان آبزی ابتدایی تا عالی گونه هایی برگزیده از آب شیرین تا اعماق دریاها تشکیل شده که این محصول ثانویه گیاهی سرشار از پروتئین بوده بطوری که حدود 24 درصد از ماده آن را تشکیل می دهد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.