فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

دراغلب موارد پس از پاک کردن پیاز . ما پوست پیاز دور می اندازیم اما بیهوده . اما در حقیقت در پوست پیاز خواص مفیدی وجود دارد . در واقع پوست پیاز دارو هست که بدون استثنا در دسترس است و اثرات مفیدی بر روی بدن دارد . طوری که تزریق پیاز. ابگوشت پیاز و پوست پیاز تمایل به مبارزه با فشار خون دارند. بازگرداندن عملکرد طبیعی سیستم قلبی و عروقی .پاک کردن بدن از سموم . تقویت رگهای خوننی .

از خاصیت دیگر پیاز خاصیت ادرار آور آن است .

برای تهیه جوشانده پوست پیاز بطور کامل آن را شسته ودر قابلمه قرار دهید .

 پر کردن آن با آب و طبخ تا زمانی که پخته شود. پس این سوپ رو به عنوان چای نیز می توانید استفاده نمائید.مردم از این مایع به عنوان پیشگیرانه برای سکته مغزی استفاده میکنند.

اگر شما الرژی یا آسم دارید . این دستور زیر به شما کمک خواهد کرد . لازم است ۵ قاشق سوپخوری برگ سوزنی شکل کاج بگیرید . با ۲ قاشق پوست پیاز و همان مقدار از میوه گل رز سرخ مخلوط . همه اینها رو در ۱ قابلمه با ۱ لیتر آب بمدت ۱۰ دقیقه بجوشانید . بعد از آن این مایع بریزید توی فلاسک و ۱ شب بزارید بمونه . صبح آن را در طول روز به جای چای بنوشید .

با پیشرفت بیماریهای مثانه و کیسه صفرا و کلیه و کیست کلیه . نفریت و پیلونفریت :۳ قاشق غذاخوری پوست پیاز خرد شده و جوشاندن ان در نیم ساعت با ۲ فنجان اب جوش . توصیه میشود ۱ قاشق سوپ خوری ۳-۴بار در روز .

برای مبارزه با استوماتیت وسیله ی مناسب است:۳ قاشق سوپ خوری پوست پیاز خرد شده با نیم لیتر آب بجوشانید . سپس این مایع را با ۱ قاشق سوپخوری ۳-۴ بار در روز .

شما رو نمیدونم اما پوست پیاز می تونه سیستم ایمنی بدن رو تقویت کنه .برای تنظیم سیستم ایمنی بدن دستور زیر رو انجام دهید. ۱ قاشق سوپ خوری ریشه شیرین بیان .

۴- ۵۰ گرم برگ سوزنی . و ۱ قاشق سوپخوری پوست پیاز و مخلوط انها باهم . با ۲ لیتر آب میکس و بجوشانید حدود ۱ ساعت . بس از ان ۲ قاشق سوپخوری میوه گل سرخ اصافه کنید و بزارید بجوشه . این مخلوط بریزید توی فلاسک و ۱۰ ساعت بمونه و بزارید تو یخچال بعد این مدت در هر روز مصرف کنید.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.