فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

با توجه به نزدیک شدن فصل گل وگلاب درمنطقه کاشان(قمصر،نیاسر،برزک،جوشقان کامو و...)چتر پذیرائی و میزبانی در اردیبهشت وخرداد ماه 92 همچنان برای میهمانان و گردشگران بازاست

ایلنا - کاشان:مسئول کمیته آمارستاد تسهیلات سفرنوروزی شهرستان کاشان گفت:  با توجه به نزدیک شدن فصل گل وگلاب درمنطقه کاشان(قمصر،نیاسر،برزک،جوشقان کاموو...)چتر پذیرائی و میزبانی در اردیبهشت وخرداد ماه 92 همچنان برای میهمانان و گردشگران بازاست و امیدواریم سفری همراه با تجربه و خاطراتی به یاد ماندنی را با خود به ارمغان ببرند.

« علیرضا عبداله زاده » در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان ضمن اعلام این خبر، از بازدید بیش از 600 هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی این شهرستان خبر داد.

 عبداله زاده اظهار داشت: از 28 اسفند 91 تا 13 فروردین ماه 92 تعداد 667 هزار و 14 نفر گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی شهرستان دیدن کردند.

وی گفت: در این مدت مشخص شده تعداد 512 هزار و 505 نفر گردشگر داخلی و 580 نفر گردشگر خارجی ازمجموعه باغ موزه فین، خانه های تاریخی بروجردی ها، عباسیان، طباطبائی، محوطه باستانی سیلک وحمام سلطان امیر احمد کاشان بازدید کردند.

به گفته وی، در این آمار به ترتیب مجموعه باغ موزه فین کاشان رتبه اول،خانه تاریخی طباطبائی و بروجردی ها مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

مسئول کمیته آمارستاد تسهیلات سفرنوروزی شهرستان کاشان،از ورود بالغ بر2 میلیون میهمان نوروزی از 28 اسفند تا 13 فروردین ماه 92 به این شهرستان خبر داد.

عبداله زاده افزود: بر اساس کمیته آمار طی این مدت 2 میلیون و 699 هزار و 402 نفر گردشگرداخلی و خارجی به شهرستان کاشان وارد شدند.

وی گفت: دراین مدت مشخص شده 261 هزار و 439 نفر نیزدرمراکزاقامتی:هتل،هتل سنتی،هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خوابگاهها،منازل استیجاری،کمپ های موقت،پارک ها و خیابان ها،حسینیه ها ومدارس اسکان داشتند.

به گفته وی،از 28 اسفند تا 13 فروردین 92 تعداد بیش از 130مورد بازدید نظارتی ازمراکزاقامتی(هتل،هتل سنتی، مهمانپذیر،خوابگاه ها،خانه های استیجاری)،پذیرائی(رستوران وسفره خانه ها)،خدماتی(دفاتر،شرکت های گردشگری،خدمات مسافرتی و مجتمع های خدماتی بین راهی) و ابنیه تاریخی انجام شد.

این مقام مسئول افزود:از این تعداد مشخص شده 26 مورد تذکرو 3 اخطار صورت گرفت.

عبداله زاده،به 41 مورد حادثه از 28 اسفند تا 13 فروردین 92 اشاره کرد و گفت: از 41 مورد حادثه رخ داده شده، تعداد 16 تصادف،20 مجروح و 5 نفر کشته بر جای مانده است.

وی در پایان گفت: هنوز به فصل گلابگیری نزدیک نشده در روزهای پنجشنبه و جمعه شهرستان کاشان پذیرای زیادی ازگردشگران بوده است و پیش بینی می شود میزان رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته داشته باشد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.