فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

دهكده طبیعت به عنوان یكی از پرو‍ژه های مهم و با جاذبه های متنوع طبیعی و زیست محیطی در بوستان ملی باراجین قزوین در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت:دهكده طبیعت به عنوان یكی از پرو‍ژه های مهم و با جاذبه های متنوع طبیعی و زیست محیطی در بوستان ملی باراجین در حال احداث می باشد.

به گزارش ایلنا؛ سید مهدی کاظمی افزود: با احداث پروژه دهکده طبیعت مجموعه ای از حیوانات، پرندگان و خزندگان در این سایت نگهداری می شوند و در كنار آن امكانات رفاهی و جاذبه های متنوع طبیعی و زیست محیطی پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان پارك ها و فضای سبز افزود: پروژه دهكده طبیعت یكی از پروژه های بزرگ و مهم و در عین حال حساس، كه برای اجرای استانداردهای  آن از نظر كارشناسان و  متخصصان كشوری در زمینه جانمایی و نگهداری حیوانات، پرندگان، خزندگان و به طور كلی طراحی فنی سایت بهره مند می شویم.

وی ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مجموعه مدیریت شهری برای اجرای این پروژه افزود: در فاز یك این پروژه كه در سطح 70 هزار متر مربع در حال احداث است، مزرعه گاومیش ها، حیوانات اهلی،سوله گوزن ها، كبوترخانه، باغ خزندگان،سالن تاکسیدرمی، آمفی تئاتر، بركه و آبشار، آكواریوم بزرگ، خانه روستایی، ساختمان اداری و مدیریت، پاركینگ و... پیش بینی شده است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.