فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴         
  

مدير جهاد كشاورزي بهبهان گفت: هم‌اكنون برداشت گل نرگس به پايان رسيده و امسال از سطح 60 هكتار اين محصول 120 هزار شاخه گل نرگس برداشت شد.


سيدمحمدرضا حسني  عنوان‌كرد: ميزان برداشت گل نرگس امسال خيلي خوب بود و از هر هكتار 200 هزار شاخه گل برداشت شد.
وي افزود: هم‌اكنون محصولات پاييزه در مرحله داشت است و محصولات شامل گندم در سطح 20 هزار هكتار آبي و 25 هزار هكتار ديم، جو 700 هكتار، كلزا 400 هكتار و انواع صيفي‌جات مي‌باشد.
مدير جهاد كشاورزي بهبهان بيان‌كرد: در حال حاضر كليه محصولات كشاورزي در مرحله داشت هستند و مشكلي در تامين نهاده‌هاي اين محصول ندارم.
حسني اظهاركرد: مشكل فعلي محصولات كشاورزي گرد و خاك است كه در چند روز اخير تاثير منفي را روي گياهان داشته است، زيرا گرد خاك روي گياه مي‌نشيند و از تنفس آن جلوگيري مي‌كند كه اين امر در بلندمدت موجب افت عملكرد توليد خواهد شد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.