فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  


اسلامشهر - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع امور صنفی اسلامشهر از برپایی اولین نمایشگاه گل و گیاه در این شهرستان خبر داد.

مهرپویان طارانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون برای برپایی نمایشگاه بهاره در ماه پایانی سال جاری، 300 غرفه در حال آماده سازی است.

وی افزود: در این نمایشگاه تمامی اقلام عمومی از قبیل کیف و کفش، لباس، کالاهای تنظیم بازاری همچون مرغ و گوشت، خواربار، برنج و مواد شوینده با تخفیف ویژه به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی از برگزاری همزمان نمایشگاه گل و گیاه برای اولین بار خبر داد و عنوان کرد: در حاشیه نمایشگاه بهاره که هر سال مورد استقبال گسترده شهروندان قرار می گیرد، مقرر شده است که نمایشگاه گل و گیاه برپا شود.

این مسئول اضافه کرد: شهروندان می توانند از پانزدهم تا بیست و پنجم ماه جاری از ساعت 9 تا 22 از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره واقع در خیابان صیاد شیرازی، جنب اتوبوسرانی اسلامشهر، کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند، در نمایشگاه بهاره امسال تمامی اجناس با تخفیف 15 الی 20 درصدی عرضه خواهد شد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.