فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹         
  

فرماندار بم گفت: در این مرکز گیاهان دارویی منطقه واستان وهمچنین سایر نقاط کشور جمع آوری ، فرآوری ، ترکیب بندی ، بسته بندی وسپس در سطح کشور توزیع و حتی به خارج از کشور نیز صادرمی شود .
 زین الصالحین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان با اشاره به اینکه این مرکز بزرگترین مرکز تولید ، ترکیب وفرآوری گیاهان دارویی بصورت کاملا ارگانیک در استان کرمان است افزود:این مرکز با زیربنای بیش از 7هزارمتر مربع ودر 3فاز ساخته می شود که در حال حاضر 2فاز آن به بهره برداری رسیده است .

وی تصریح کرد : فاز سوم شامل راه اندازی ترمینال مرکزی برای صادرات گیاهان دارویی وسبزیجات استان در نظر گرفته شده است .

زین الصالحین خاطر نشان کرد :این دهکده با مشارکت بخش خصوصی ، بنیاد برکت وستادفرمان حضرت امام (ره)راه اندازی شده وتاکنون بیش از2میلیاردو 600میلیون تومان اعتبار در این زمینه هزینه شده است .

وی اظهار داشت : برای تکمیل این مرکز به 5میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است .

گفتنی است : این مرکز در حال حاضر برای 25نفرایجاداشتغال کرده وبا بهره برداری کامل از این مرکز در آینده برای 200نفر ایجاداشتفال خواهد شد .

منطقه دارزین در 20کیلومتری بم واقع شده ومردم این منطقه عمدتا به کشاورزی ودامداری مشغول هستند .
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.