فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، هادی پادام صبح امروز در مراسم افتتاح گلخانه روباز پرورش گل و گیاه تزئینی در روستای طلارسر این شهرستان گفت: این طرح از طرح‌های بخش کارگروه کشاورزی در شهرستان است.

وی افزود: در کارگروه بخش کشاورزی، در مجموع 6 میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار داشتیم که یک میلیارد و 90 میلیون تومان به بخش گل و گیاه تزئینی اختصاص یافت.

این مسئول خاطر نشان کرد: این پروژه در مساحتی بیش از سه هزار متر مربع ایجاد شده و تمام گونه‌های گیاهی اعم از کنف، ختمی، انواع شمشادها، انواع گل‌ها و انواع کاج‌ها در این مساحت به بهره‌برداری رسیده است.

مالک پروژه گل و گیاه تزئینی درباره نقش خانواده و همکاری‌شان در موفقیت پروژه اعلام کرد: با همت جمعی‌، همسرم و پسرم این طرح را از سه سال قبل شروع کرده و تا این لحظه هر سه نفر همدیگر را حمایت کردیم.

سید علی نژادموسوی ادامه داد: همسرم پس از بازنشستگی به خاطر علاقه به گل و گیاه این کار را شروع کرد و در ادامه من و پسرم هم در این کار به او پیوستیم.

بخشدار رامسر نیز با اشاره به حرکت بزرگ این خانواده عنوان کرد: باید توجه کنیم که خانواده نژادموسوی این کار را بعد از رسیدن به سن بازنشستگی شروع کردند در حالی که برای همه این سن فرصتی برای استراحت است.

ابراهیم شیرود عشوریان افزود: نکته بعدی این‌که این پروژه یک تولید خانوادگی است و نکته بعد حضور بانوان در عرصه‌های مختلف، تولید است.

وی مورد قابل تأمل بعدی را در ایجاد تولید کشاورزی در محیط شهری دانست و تصریح کرد: پدر و مادر پس از روی آوردن به کار در این پروژه برای فرزندشان که تازه هم فارغ‌التحصیل شده بود ایجاد شغل کردند.

عشوریان با اشاره به حضور موفق این خانواده در یک پروژه تأکید کرد: اساسی‌ترین بنیاد اجتماع، خانواده است و اگر خانواده‌ها الگوی مناسبی داشته باشند جامعه هم به سمت و سوی خوبی پیش می‌رود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.