فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاری فارس: نخستین انتخابات اعضای هیئت امنای انجمن گلخانه‌داران جنوب کرمان با حضور 250 نفر برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت در نخستین انتخابات اعضای هیئت امنای انجمن گلخانه‌داران جنوب کرمان اظهار داشت: در جنوب کرمان در برخی گرایش‌های کشاورزی هر ساله به جای اینکه شاهد برگزاری جشن شکوفایی باشیم، باید عزادار باشیم و حاصل تولید کشاورزان در خاک دفن و یا امحا شود.

وی با بیان اینکه این موضوع از مشکلاتی بود که انگیزه کشاورزان را در تولید محصول از بین می‌برد، افزود: یکی از توفیقات نظام در این منطقه راه‌اندازی اتاق بازرگانی است که در نتیجه آن امروز شاهد تشکیل نخستین مجمع گلخانه‌داران جنوب استان هستیم.

غنچه‌پور با بیان اینکه کشاورزان خلق کننده و رویاننده هستند و این توفیق را خداوند به عهده شما گذاشته است، تصریح کرد: افرادی را انتخاب کنید که مشکلات موجود را برطرف کنند و زمینه لازم در راستای صادرات، صنایع فرآوری و... فراهم کنند.

به گزارش فارس، این انتخابات با حضور بیش از 250 نفر از گلخانه‌داران جنوب استان برگزار شد و قرار بود، 9 نفر عضو هیئت امنای این انجمن که دو نفر از شهرستان جیرفت، دو نفر از شهرستان کهنوج و از سایر شهرستان‌های جنوبی هر کدام یک نفر انتخاب شود تا هر منطقه یک نماینده داشته باشد.

اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن، کاندیداهای شهرستان‌های کهنوج، فاریاب و قلعه‌گنج انتخاب نمایندگان گلخانه‌داران این مناطق طی هفته‌های آینده در خود شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.