فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

شهردار نهبندان:
سرانه فضای سبز هر نهبندانی 23 متر مربع است

خبرگزاری فارس: شهردار نهبندان گفت: سرانه فضای سبز هر شهروند نهبندانی 23 متر مربع است.

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: مجموع فضای سبز شهر نهبندان در حال حاضر 553 هزار و 200 متر مربع است که از این مقدار 425 هزار متر مربع پوشیده از فضای سبز است.
وی با بیان اینکه هر شهروند نهبندانی هم‌اکنون 23 متر مربع سرانه فضای سبز دارد، تصریح کرد: این میزان فضای سبز از طریق چهار حلقه چاه مورد آبیاری قرار می‌گیرند.
شهردار نهبندان ادامه داد: برای نگهداری این میزان فضای سبز شهر نهبندان عملیات هرس چمن و هرس و فرم‌دهی درختان به طور مرتب انجام می‌شود.
ابراهیمی با اشاره به اینکه طرح مطالعات مرحله نخست جداسازی آب شرب از آب فضای سبز نهبندان انجام شده است، افزود: مرحله دوم طرح که همان مرحله عملیاتی محسوب می‌شود، در دست اقدام است.
وی اذعان داشت: برای عملیاتی شدن مرحله دوم طرح جداسازی آب شرب از آب فضای سبز مبلغ یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده کردیم.
شهردار نهبندان از تصویب شدن مبلغ 170 میلیون تومان اعتبار برای فضای سبز این شهر در سال جاری خبر داد و گفت: در صورت اختصاص اعتبارات، شهرداری این اعتبارات را در فضای سبز شهر هزینه می‌کند.
ابراهیمی با بیان اینکه برای فضای سبز شهر نهبندان در سال گذشته مبلغ 142 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت، اظهار داشت: این میزان اعتبار طی دو مرحله 60 و 82 میلیون تومانی به شهرداری اختصاص پیدا کرد.
وی از تصویب شدن مبلغ 600 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی برای شهرداری نهبندان در سال جاری خبر داد و افزود: از محل اعتبارات طرح توسعه نهبندان نیز مبلغ 550 میلیون تومان پیشنهاد و پیش‌بینی کردیم.
شهردار نهبندان ادامه داد: هنوز از اختصاص میزان اعتبارات ابلاغی سازمان شهرداری‌های کشور خبری نشده است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه در سال جاری یک دستگاه تانکر آبرسانی 30 هزار لیتری به ارزش 100 میلیون تومان برای شهرداری نهبندان خریداری شده است، تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده برای این دستگاه تانکر آبرسانی از منابع مدیریت بحران تامین شده است.
وی اضافه کرد: همچنین امسال یک دستگاه خودروی امداد و نجات به ارزش 60 میلیون تومان برای شهرداری نهبندان خریداری و تامین شد.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.