فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

شهردار تبریز اعلام کرد:
1200 میلیارد ریال هزینه سالانه توسعه فضای سبز شهری

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: سالانه بالغ بر یک‌هزار و 200 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های توسعه در حوزه فضای سبز شهری از سوی شهرداری تبریز هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری اظهار کرد: شهرداری تبریز طی پنج سال گذشته تلاش برای توسعه فضای سبز شهری را به عنوان یکی از سیاست‌های راهبردی خود در دستور کار قرار داده تا از این طریق و با اجرای طرح‌های متعدد و متنوع توسعه، نسبت به افزایش سرانه فضای سبز شهری اقدام کند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های شهرداری در حوزه فضای سبز شهری طی پنج سال گذشته گفت: طی سال‌های گذشته شهرداری تبریز با اجرای طرح‌های متعدد در این حوزه از جمله ایجاد و توسعه بوستان‌ها و پارک‌های محلی، اجرای طرح‌های جنگل‌کاری در عون‌بن‌علی، پارک عباس‌میرزا، الحاق مجموعه 220 هکتاری ایل‌باغی به ائل‌گولی، تملک و احیای باغات قدیمی تبریز و کاشت درخت و درختچه در سطح شهر گام‌های بلندی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری برداشته و موفق به افزایش چهار متری این سرانه نسبت به سال 85 شده است.
شهردار تبریز در عین حال سرانه فعلی فضای سبز تبریز را 5.12 متر اعلام و تصریح کرد: شهرداری توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز دارد و تلاش خواهد کرد در کمترین زمان ممکن سرانه فضای سبز تبریز را به حد استانداردهای جهانی برساند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.