فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

خبرگزاري موج - مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري کرمان از کاشت بيش از يک ميليون و 600 هزار درخت، درختچه و گل‌هاي فصلي و دايمي در نقاط مختلف شهر کرمان طي چهار ماهه‌ي اول امسال خبر داد.

به گزارش موج به نقل از سايت خبري شهر کرمان، ايمان سيف‌الهي با بيان اين‌که پرسنل اين سازمان از ابتداي سال جاري تا پايان تيرماه امسال اقدام به کاشت 412 هزار و 454 نهال از انواع گياهان دايمي شامل زرشک زينتي، لاوان، رزماري و انواع رز در نقاط مختلف شهر کرمان نموده، از کاشت يک ميليون و 199 هزار و 800 نهال انواع گل‌هاي فصلي و باغچه‌اي از جمله اطلسي، آهار، جعفري و شاهپسند در کليه‌ي پارک‌ها و فضاي سبز شهر کرمان خبر داد.
وي افزود: در مدت ياد شده 1035 مترمربع چمن‌کاري نيز در تعدادي از پارک‌ها و فضاي سبز شهر کرمان انجام شده است.
سيف‌الهي از کاشت 5692 اصله درختچه‌ي زينتي و 17297 اصله درخت شامل زبان گنجشک، سرو خمره‌اي، توت کاکوزا، کاج، زيتون تلخ، ازغوان و زيتون در نقاط مختلف شهر کرمان مانند بزرگراه شمالي و دامنه‌ي کوه‌هاي مسجد صاحب‌الزمان خبر داد و به هرس 7066 اصله از درختان معابر سطح شهر کرمان اشاره کرد.
وي هم‌چنين يادآور شد: 14083 مترمربع از اراضي فضاي سبز شهر کرمان نيز تحت کشت گياه «پوشش فرانکنيا» قرار گرفته که اين گياه به علت مقاومت زياد در مقابل شوري و کم‌آبي مي‌تواند جايگزين مناسبي براي چمن باشد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.