فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

مهارت‌های زندگی > فوت و فن- همشهری آنلاین- ندا شریف:
تزیین یک باغ، زیبایی آن را دو چندان می‌کند. اگر از دکوراسیون فضای بیرون لذت می‌برید و به اندازه داخل خانه برایتان دارای اهمیت است، با مراحل آن بیش‌تر آشنا شوید:

نیمکت

نیمکت جزء ضروری دکوراسیون یک باغ است که هم جنبه کاربردی و هم زینتی دارد. این نیمکت می‌تواند از جنس چوب، سنگ، سیمان یا آهن باشد. 

نیمکت را جایی قرار دهید که بهترین دید به باغ را داشته باشد. آن را در سایه یک درخت یا بوته بزرگ قرار دهید.

یک یا دو مورد از تزیینات باغ را کنار نیمکت بگذارید.

از چند کوسن دارای روکش مقاوم برای تزیین آن استفاده کنید.

حتی می‌ توانید خود اقدام به ساختن یک نیمکت ساده کنید.

در کنار دو نیمکت یک میز کوچک قرار دهید.

در مورد فضاهای کوچک از صندلی‌های بلند و باریک همراه با یک میز کوچک استفاده کنید. می‌توانید آن‌ها را رنگ یا به همان شکل استفاده نمایید. بهتر است برای مقاومت بیش‌تر، از سیلر پلی‌اورتان استفاده کنید.

طرح

طرح خاصی را در نظر بگیرید و تمام دکورها را در جهت آن انجام دهید. با آبنما و حوض‌های آماده باغ را زیباتر کنید.

راه عبور

هر باغ نیاز به راهی برای عبور دارد. این گذر می‌تواند از آجر یا سایر مصالح مثلا ماسه، سیمان یا پله سنگی باشد.

شما خود می‌توانید به راحتی با استفاده از سیمان، طرح‌های دکوراتیو درست کرده و از آن‌ها به عنوان جا پا استفاده کنید. حتی می‌توانید به سیمان رنگ دهید. از طرح‌های آماده استفاده نمایید، شکل گل یا طرح سنگ را قبل از خشک شدن سیمان به آن اضافه کرده و حس خاصی در فضا ایجاد کنید.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.