فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

poplar tree

این درخت دارای ریشه‌های سطحی بوده ولی رشد آنها بسیار عالی است و دركمتر از15 سال به ارتفاع 25 متر می رسد.

خزان كننده‌، پهن برگ و تك پایه(دانه گرده و مادگی روی یك گیاه تشكیل و لقاح صورت می گیرد) است. گلها منفرد، اكثراً كركدار، و با گل آذین(طرز قرارگرفتن گلها روی ساقه و یا شاخه) خوشه‌ای بوده و میوه‌ها كركدار است.

گونه های آن عبارتند از:  سپیدار: P.alba درختی است ستونی شكل و بلند. پشت برگها روشن‌تر است و نقره‌ای رنگ می‌باشد ارتفاع آن 25-18 متر و بسیار مقاوم است. در باغهای تاریخی و قدیمی زیاد كاشته می‌شده است چه بعنوان باد شكن در حاشیه‌ها و بعضاً در مسیرهای اصلی نیز كاشته می‌شد. صنوبر خاكستری: P.canescens ارتفاع آن به 30 متر می‌رسد. اندازه برگ آن با سپیدار تفاوت دارد. پوست تنه آن خاكستری مایل به زرد می‌باشد.
درخت صنوبر
درخت صنوبر
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.