فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

یک طراحی سایت حرفه ای کلاسِ کاری‌مان را بالاتر می‌برد و کاربر در سایت حرفه‌ ای ما، می‌فهمد که برای خودمان اصل و نسبی داریم! ممکن است فکر کنید طراحی سایت حرفه ای چندان ساده هم نباشد! مثلاً چرا بعضی از سایت‌ها اصلاً جذاب و زیبا نیستند و در عوض از برخی سایت‌ها دلِ بیرون آمدن نداریم؟! این موارد به طراحی سایت مربوط می‌شوند. جذابیت یک سایت حرفه‌ ای ، حرف اوّل را می‌زند. در این مطلب، در مورد طراحی سایت حرفه ای و لزوم پیاده‌سازی آن صحبت کرده‌ایم.
طراحی سایت حرفه ای با موستانگ
طراحی سایت حرفه ای با موستانگ

همه‌ی ما دوست داریم تا سایتمان به نحو حرفه‌ ای طراحی شود. چراکه آن‌طور که از لغت « حرفه‌ ای » برمی‌آید، با یک نوع پیشرفته و جذاب از سایت روبه‌رو خواهیم بود. یک طراحی سایت حرفه ای کلاسِ کاری‌مان را بالاتر می‌برد و کاربر در سایت حرفه‌ ای ما، می‌فهمد که برای خودمان اصل و نسبی داریم! ممکن است فکر کنید طراحی سایت حرفه ای چندان ساده هم نباشد! مثلاً چرا بعضی از سایت‌ها اصلاً جذاب و زیبا نیستند و در عوض از برخی سایت‌ها دلِ بیرون آمدن نداریم؟! این موارد به طراحی سایت مربوط می‌شوند. جذابیت یک سایت حرفه‌ ای ، حرف اوّل را می‌زند. در این مطلب، در مورد طراحی سایت حرفه ای و لزوم پیاده‌سازی آن صحبت کرده‌ایم. مطالعه‌ی این محتوا را به تمام افرادی که سایت دارند و یا سایت تولید می‌کنند، ‌توصیه می‌کنیم.


طراحی سایت با موستانگ

برنامه نویسی - سیستم مدیریت محتوا : هر ایده ای داشته باشید تیم طراحی موستانگ با بهترین راه حل ممکن آن را برایتان می سازد. از برنامه نویسی پروژه های حرفه ای گرفته تا پیاده سازی سایت های شخصی و شرکتی با انواع سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس.  
نمونه کارهایمان را ببینید ...
 

سایت‌های پیشرفته و حرفه‌ای

پیشرفت، حرکت رو به جلو است. در حقیقت استفاده از آخرین و جدیدترین اطلاعات و تکنیک‌ها در یک صنعت خاص، منجر به کسب «پیشرفت» خواهد شد. تکنولوژی طراحی سایت، لحظه به لحظه در حال تغییر است. متدهای جدید و پیشرفته‌تر، سبب اِعمال تغییرات بهینه و اصلاح وب سایت‌ها از نظر سرعت و ظاهر شده‌اند. این است که سایت‌های پیشرفته و حرفه‌ ای ، ظاهری جذاب‌تر دارند و کار کردن با آن‌ها، بسیار لذت‌بخش است.

 
طراحی سایت حرفه ای با موستانگطراحی سایت حرفه ای با موستانگ
 

طراحی سایت حرفه ای ، کمک می‌کند تا مخاطب حس خوبی را تجربه کند. این احساس خوب، منجر به بازگشت و باقی ماندن مخاطب، به عنوان یک مشتری وفادار خواهد شد. بنابراین طراحی سایت به صورت حرفه‌ ای و با آخرین تکنیک‌های خلق شده، برای رشد و ارتقای کسب و کارها، بسیار اهمیت دارد.

چه یک سایت داشته باشید، چه به عنوان سازنده‌ی سایت، فعالیت داشته باشید باید آخرین متدهای وب سایت را بدانید. باید بدانید دنیای وب سایت‌ها به کدام سمت سیر می‌کند. دانش به‌روز شده اولین گامی است که می‌تواند برای طراحی سایت حرفه ای به کمکتان آید.

 

بازسازی سایت برای تبدیل آن به یک سایت حرفه‌ ای

سایت‌ها به بازسازی نیاز دارند. بگذارید موضوع را با ذکر یک مثال روشن‌تر کنیم. فرض کنید قصد بازسازی و تعمیر آشپزخانه‌تان را دارید. در بازسازی آشپزخانه (و یا هر محیط دیگری)، عموماً به دو مسأله توجه می‌شود: یکی این‌که آشپزخانه، به شکل و شمایل جدیدتر تبدیل شود و حداقل به آن نزدیک شود و دوم از بین بردن تمام مشکلاتی که تا به حال وجود داشته است. بر این اساس امکان دارد شما در بازسازی آشپزخانه، اقدام به تعویض لوله‌های آب و فاضلاب نمایید. و یا این‌که برحسب فضاسازی بهتر، با جابه‌جایی لوله‌کشی، سینک آشپزخانه را به محل دیگری انتقال دهید. در نهایت کابینت‌های آشپزخانه را از متریال جدیدتر انتخاب می‌کنید و طراحی نقشه را به سبک جدید و به‌روز انجام خواهید داد. تمام این کارها، آشپزخانه‌ی شما را نو نوار می‌کند.

بازسازی سایت نیز مانند بازسازی آشپزخانه، به منظور به‌روز رسانی آن به سبک جدید و رفع ایرادات کنونی انجام می‌شود. در نهایت بازسازی سایت، منجر به طراحی سایت حرفه‌ ای‌ تر و جدیدتری خواهد شد. یک بنر دست و پا گیر که تا به حال، هیچ بازخورد مثبتی نداشته، حذف می‌شود. استایل قالب سایت کمی جدیدتر و رنگ‌بندی‌ها حرفه‌ای‌ تر می‌شوند. این کارها سایت را حرفه‌ای‌ تر نشان می‌دهد. درست مثل همان آشپزخانه‌ای که بازسازی کردیم!


طراحی سایت حرفه ای با موستانگطراحی سایت حرفه ای با موستانگ
 

چرا به طراحی سایت حرفه ای نیاز داریم؟

هر فضایی،‌ بعد از یک مدت استفاده، تکراری و خسته‌کننده خواهد شد. از طرف دیگر، روزبه‌روز متریال هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردی‌تر، جذاب‌تر و بهتر هستند. لذا نیاز است تا فضا را مناسب با متریال جدید، بازسازی و ویرایش کنیم و یا خلق فضا را با بکارگیری همین متریال جدید آغاز نماییم. در زمینه‌ی طراحی سایت ، این متریال ها ، آن را به یک وب سایت حرفه‌ ای تبدیل خواهند کرد. طراحی سایت حرفه ای به معنی خلق یک سایت یا بروزرسانی آن به صورت حرفه‌ ای و با جدیدترین تکنیک‌های روز است. وب سایتی که با این ویژگی‌ها ایجاد شود، یک سایت حرفه‌ ای و جذاب خواهد بود.

 

چطور بفهمیم سایت حرفه‌ ای داریم؟

برای سنجش حرفه‌ ای بودن یک وب سایت نیاز است تا یک دانش پایه‌ای از علم طراحی سایت داشته باشید. باید بدانید جدیدترین متدهای معرفی شده برای طراح سایت ، چه متدهایی هستند. باید بدانید سایت شما به چه صورت نوشته شده است. اگر دانش کافی در این زمینه را ندارید، بهتر است از یک کارشناس مسلط به طراحی سایت کمک بگیرید.

یکی از راهکارهایی که برای تشخیص حرفه‌ ای بودن سایت به کار برده می‌شود، آنالیز رفتار کاربران است. البته آنالیز کردن، بسیار دشوار است. اما اگر بتوانید رفتارهای کاربران سایت خود را بسنجید، متوجه نقاط ضعف و قوت سایت خود خواهید شد. سایت‌هایی که به صورت حرفه‌ ای طراحی می‌شوند، کاربر را درون خود جذب می‌کنند. به عبارت بهتر، کاربران تمایل کم‌تری به خروج از وب سایت‌ های حرفه‌ ای دارند!

 

اگر طراحی سایت حرفه ای نداشته باشیم، چه می‌شود؟

سایت‌های غیر حرفه‌ ای هم می‌توانند مقصود ما را برآورده سازند. اما احتمال موفقیت پایین‌تری خواهند داشت. مانند آن است که با یک ساز غیرحرفه‌ای بخواهید بنوازید. یا مثلاً با ماشین ضعیف، به مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی بروید. ضمن این‌که آن ساز و اتومبیل باید یک حداقل‌هایی داشته باشند تا بتوانند اهداف شما را برآورده سازند، با ضعف در عملکرد مواجه خواهید شد.

سایت حرفه‌ ای، زمینه‌ی مناسب برای توسعه کسب و کار و جذب کاربر را فراهم می آورد. همان‌طور که مواد اولیه‌ی باکیفیت در پخت یک کیک عصرانه نقش بسیار مؤثری دارد، مواد اولیه و ابزارها و متریالی که برای پخت و طراحی سایت به کار می‌گیرید، در نتیجه‌ی نهایی تأثیرگذار است.

 
طراحی سایت حرفه ای با موستانگطراحی سایت حرفه ای با موستانگ
 

جمع‌بندی

طراحی سایت حرفه ای ، یک گام ضروری برای توسعه‌ی سایت است. سایت‌هایی که حرفه‌ ای طراحی می‌شوند، جذاب‌تر، روان‌تر و در یک کلام بهتر هستند. کاربر در این سایت‌ها، دیرتر خسته می‌شود. آن‌چه را که می‌خواهد، سریع‌تر می‌یابد و تمایلی به ترک سایت نشان نمی‌دهد!

طراحی سایت حرفه ای راهکاری برای بهبود سئو و بهینه‌سازی وب سایت در موتورهای جست‌وجو هم هست. توصیه می‌کنیم سایت مورد نظرتان را با معیارهای به‌روز و جدید طراحی سایت تطبیق بدهید. فاصله افتادن بین سایت شما و این معیارها، به شما خبر می‌دهد که زمان به‌روز رسانی است و باید دستی به روی سایت بکشید. یک طراح خبره و آگاه در حوزه‌ی طراحی سایت ، می‌تواند شما را برای رسیدن به این هدف یاری نماید.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.