فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

فاکورات :

  درجه سمیت : 45% میلی گرم بر هر کیلوگرم برای موش صحرایی  

طعمه آماده مصرف فاکورات محتوی 005/0 درصد برودیفاکوم به صورت های (Pallet) و مکعب های روغنی ( Wax blocks ) برای استفاده در شرایط مختلف مناسب می باشد.

فاکورات موش کش ایده آلی است که کلیه خصوصیات مثبت موش کش های ضد انعقادی و سموم سریع الاثر را دارد.

موش كش برودیفاكوم انواع موش را با یک بار مصرف میکشد.

برروی کلیه گونه های جوندگان و حتی آنهائیکه نسبت به سایر  موش کش ها مقاوم می باشند موثر است.

به علت اثر ضد انعقادی ، باعث ترس موش از طعمه نمی گردد.

حمل و كاربرد آن آسان بوده و نیروی كار را به حداقل كاهش می دهد. 

برای انسان ، دام و حیوانات اهلی فوق العاده كم خطر است.

پادزهر فاكورات ویتامین  K1 می باشد كه به فراوانی در دسترس است

از طعمه فاكورات می توان برای كنترل جوندگان در مزارع ، باغها ، اماكن ، ساختمانها،انبارهای مواد غذائی و صنعتی ، فاضلاب ها ، كارخانه ها ، تاسیسات شهری و ... استفاده نمود.

نحوه مصرف : استفاده از فاكورات محدودیت زمانی ندارد و می توان برای حصول اطمینان طعمه را در دهانه حفره های موش ، در درون لوله های سیمانی و سایر نقاط محفوظ قرار داده و به منظور كنترل بهتر علاوه بر مزارع آلوده ، اطراف مزرعه نیز طعمه گذاری شود.

مقدار مصرف :  طعمه فاکورات را در کپه های 20 – 10 گرمی پای درختان و یا نقاطی که جوندگان معمولا تغذیه می کنند با آب مینوشند و همچنین در نقاط رفت آمد ، استراحت و نیز نقاطیکه آثاری از موش نظیر فضله ، ادرار و غیره باقی مانده است قرار دهید. بوته های انبوه از جمله نقاطی است که موش به عنوان پناهگاه و محل اختفا از آن استفاده می کند. نوع گندمی و نوع پاستا برای مناطق خشك بسیار موثر است.  

توجه : موش ها نسبت به بوی دست انسان ها حساسند. هرگز طعمه را  با دست لمس نكنید.

مزارع و باغات میوه : بسته به شدت آلودگی 3-1 کیلو فاکورات و یا150 - 50 متر مکعب در هکتار استفاده گردد.

مزارع نیشکر: 4-2 کیلو در هکتار ، طعمه گذاری در مراحل اولیه رشد نیشکر که هنوز سطح مزرعه از محصول پوشیده نشده آسانتر خواهد بود. برای جلوگیری از حمله مجدد موش ، کنارجاده ها، کانالهای آبیاری و اطراف مزرعه باید طعمه گذاری گردد برای مبارزه با موش خانگی کپه های 15 - 5 گرمی به فاصله  5-2 متر  کافی است .

در اغلب موارد با یکبار طعمه گذاری در نقاط آلوده مشکل موش حل میشود ولی درصورت آلودگی شدید لازم است که پس از 10- 7 روز  طعمه گذاری  مجددا تکرار گردد.


فاکورات
فاکورات
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.