فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

هالوكسی فوپ آر متیل  :

نام تجاری : گالانت

درجه سمیت : Acute Oral LD50 for rate= 300mg/kg

ماده موثر  -   8/10%    : ماده همراه :  2/89%

هالوكسی فوپ آر متیل علف كش انتخابی و سیستماتیك ،از گروه آریلو فنوكسی پروپیونات است.

استفاده از  این علف كش باعث پژمردگی،زردی در برگها،جلوگیری از رشد ریشه و ساقه و خشکیدگی برگها می گردد كه در زمان رشد سریع گیاهان و شرایط بدون تنش بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

این سم روی محیط زیست،پرندگان،كرمهای خاكی و زنبورها تأثیر منفی ندارد ولی برای ماهی ها و دافین ها خطرناك است.

موارد مصرف:برای علف های هرز نازک برگ در مزارع چغندر قند،75/0-1 لیتر در هکتار،برای علف های هرز نازک برگ پیاز،6/0-75/0 لیتر در هکتار،برای علف های هرز باریک برگ در کلزا،5/0-7/0 لیتر در هکتار

بسته بندی:نیم لیتری كوئكس،یك لیتری كوئكس

علائم مسمومیت: سردرد، سرگیجه، تهوع،اختلال در بینایی و تنفس.


پادزهر: این سم پادزهر اختصاصی ندارد.  هرگز به مسموم بیهوش چیزی خورانده نشود.

طریقه مصرف: مقدار سم توصیه شده را داخل سم پاش ریخته و با مقدار کمی آب مخلوط نمایید و سپس در حالی که محلول سم را بهم میزنید بقیه آب لازم را به آن اضافه کنید. همزن مخزن سم پاش درحین تهیه محلول سم و سم پاشی باید کار کند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.