فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

روغن بادام علاوه بر مفید بودن برای مو، برای پوست صورت نیز بسیار مفید است.

یکی از بهترین روغن‌های گیاهی مفید که حتما تا امروز دست‌کم یک‌بار از آن استفاده کرده‌اید روغن بادام تلخ است که به‌راحتی قابل تهیه است. خاصیت روغن بادام تلخ برای درمان و بهبود بسیاری از اختلال‌ها و بیماری‌های پوست و مو آن را به عنوان یکی از معروف‌ترین روغن‌های گیاهی در میان زنان، معروف کرده است. خاصیت برطرف کنندگی لک و جای جوش، درمان شوره سر، بهبود خشکی و خارش پوست سر، درمان چین و چروک صورت، برطرف کردن جوش‌های عفونی و تسکین برخی از انواع اگزما از جمله مواردی است که موجب شده درمانگران طب سنتی و حتی طب رایج توجه زیادی به این روغن گیاهی داشته باشند و علاوه بر مصرف این روغن طبیعی مراجعین خود را به مصرف محصولات و فرآورده‌های آرایشی-بهداشتی حاوی روغن بادام تلخ تشویق کنند .

روغن بادام تلخ علاوه بر خواصی که برای پوست و مو دارد به تسکین دردهای ناشی از سنگ کلیه و مثانه کمک می‌کند. تنها کافی است این روغن را روی مثانه و پهلوها بمالید .

نسخه طبیعت :

شیوه مصرف: به صورت خوراکی و موضعی و گاهی در ترکیب با روغن‌های دیگر کاربرد دارد. نکته مهم این است که مصرف آن در خانم‌های باردار اصلا توصیه نمی‌شود.

کدام روغن گیاهی برای زنان کاربرد دارد؟
کدام روغن گیاهی برای زنان کاربرد دارد؟

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.