فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

 برای جلوگیری از ریزش موهایتان نوشیدن قهوه و نسکافه تاثیر زیادی در جلوگیری از ریزش موها دارند.

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهند قهوه و نسکافه می توانند مانند رنگ موهای شیمیایی موهای شما را به رنگ قهوه ای خوش رنگ دربیاورند.


 

بررسی ها نشان می دهند ماندگاری رنگ مو بر روی مو ها با روش های طبیعی بیشتر و مدت زمان آن طولانی تر است و اگر می خواهید موهای قهوه ای داشته باشید جوشانده قهوه و ماساژ آن بر روی سر، موهایتان را قهوه ای می کند در صورتی که موهایی با رنگ خیلی روشن می‌خواهید، این مایع را با ریشه گیاه ریواس و آب مخلوط کنید و به مدت یک ساعت آن را بجوشانید. پس از سرد شدن، آن را صاف کنید.

 

برای ایجاد تن رنگ گرم‌تر، از سرکه قرمز به جای آب استفاده کنید.

 

نتایج مطالعات نشان می دهند قهوه باعث تقویت موهای شما می شود و از شوره و حساسیت جلوگیری می کند و ریشه موهایتان را ضخیم و خوش حالت نیز می کند.

 

پزشکان نیز همواره توصیه می کنند برای جلوگیری از ریزش موهایتان نوشیدن قهوه و نسکافه تاثیر زیادی در جلوگیری از ریزش موها دارند.

 

 قهوه حاوی رنگ دانه های گیاهی است که هنگام مخلوط شدن با آب گرم رنگ خود را از دست می دهند و از عصاره آن می توانید موهایتان را رنگ کنید.

طبیعی ترین رنگ موی جهان را بشناسید
طبیعی ترین رنگ موی جهان را بشناسید

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.