فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

۱.گیاه سانسوریا:گیاهان بسیار مقاومی هست که به سختی از بین می رود.سانسوریا ها عاشق رشد در دمای اتاق هستند.این گیاه هوایی را که تنفس می کنید تصفیه می کند و اکسیژن آزاد می کند.گیاهی است که به راحتی قابل نگهداری است و می تواند فضای اداری شما را بیشتر شبیه خانه کند. آنها تقریباً در هر محیطی زنده می مانند و حتی می توانند روزها بدون آب بمانند.گیاه مار یا سانسوریا همچنین به دلیل توانایی خود در پاکسازی سموم از هوا شناخته شده است. اکثر گیاهان در شب اکسیژن را از بین می برند. با این حال، گیاه مار در واقع اکسیژن می دهد، در حالی که مواد سمی مانند فرمالدئید، تری کلرواتیلن و غیره را نیز فیلتر می کند. این یک گیاه زیبا است که تقریباً به نور خورشید نیاز ندارد و آن را به یک مکمل عالی برای هر دفتری تبدیل می کند.
معرفی گیاهان مناسب برای دفتر کار - فوت و فن های باغبانی
معرفی گیاهان مناسب برای دفتر کار - فوت و فن های باغبانی

۲.گندمی

۲.گندمی :در نور جزئی و مناطق شدیداً سایه رشد می کند. می تواند 1 تا 2 روز بدون آب بماند. تکثیر آنها آسان است. فقط بخش های کوچکی را جدا کنید، آنها را در خاک تازه قرار دهید تا همکار شما نیز بتواند گیاه عنکبوت خود را داشته باشد.آنها هوایی که تنفس می کنید را تصفیه می کنند.یکی از محبوب ترین گیاهان داخلی، گیاه گندمی است که به عنوان انتخاب عالی برای محیط اداری شناخته شده است. نگهداری آنها بسیار کم است و در نور و سایه جزئی رشد می کنند. این بدان معناست که نیازی به هدر دادن زمان با ارزش خود با آبیاری مداوم و تنظیم گیاه برای قرار گرفتن در معرض نور مناسب نخواهید داشت. این گیاه به دلیل فواید بی شماری برای سلامتی نیز شناخته شده است. یکی از گزارش‌های دانشگاه هاوایی در مانوآ بیان می‌کند که گیاه گندمی یکی از بهترین راه‌های طبیعی برای حذف «مواد شیمیایی/ترکیبات آلی فرار» (یا VOC) و آلاینده‌ها از هوا است.



۲.گندمی


۳.کاکتوس

۳.کاکتوس :بیش از ۲۰۰۰ نوع مختلف کاکتوس در جهان وجود دارد. خوشبختانه، تقریباً همه آنها به خوبی در یک دفتر جا می شوند. کاکتوس ها به مقدار قابل توجهی نور خورشید نیاز دارند، با این حال، آنها را به گزینه ای ضعیف برای دفاتر با نور کم تبدیل می کند. اما به لطف اندازه آنها، قرار دادن آنها در مکانهایی که نور خورشید وارد می شود آسان است.دلیل اینکه کاکتوس ها یکی از بهترین گیاهان اداری در جهان هستند این است که برای زنده ماندن به آب بسیار کمی نیاز دارند. کاکتوس ها در واقع ترجیح می دهند که چند روز بدون آب بمانند و این باعث می شود یکی از ساده ترین گیاهان سرپوشیده از نظر نگهداری باشد.



۳.کاکتوس


۴.بامبو

۴.بامبو :نخل های بامبو بسته به تنوع بامبو خیلی سریع رشد می کنند.برای کسانی که دفتر بزرگی دارند، نخل بامبو ممکن است بهترین گیاه داخلی باشد. آنها به نور بسیار کمی نیاز دارند و با سرعت فوق العاده سریع رشد می کنند. این گیاه دارای ساقه‌های بلند و برگ‌های بزرگ و سبز است.برای دفاتر کوچک، بامبو خوش شانس (لاکی بامبو) را امتحان کنید. این گیاه کوچکتر شبیه بامبو است اما در واقع عضوی از خانواده سوسن است. دوست دارد در ظروف کوچک آب روی میز کار رشد کند و از نور طبیعی فیلتر شده خورشید لذت می برد.



۴.بامبو


۵.ژربرا دیزی

۵.ژربرا دیزی :آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها هستند، بنابراین شما می توانید محل کار خود را سفارشی کنید. گل ژربرا هوایی که تنفس می کنید را تصفیه می کند. برای کسانی که به دنبال اضافه کردن یک گیاه گلدار به دفتر خود هستند، گل ژربرا ممکن است بهترین گزینه موجود باشد. این یک گیاه زیبا است که می تواند تقریباً در هر دفتری جا شود. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها هستند، که به زندگی بخشیدن به محل کار کمک می کند. با این حال، این ویژگی های فیلتر هوا آنها است که آنها را بسیار محبوب کرده است.گل ژربرا به فیلتر کردن بنزن سرطان زا از هوا کمک می کنند و آنها را به یک مکمل فوق العاده برای یک دفتر تبدیل می کند. برخی ادعا می کنند که رشد این گیاهان در داخل ممکن است دشوار باشد، با این حال، برای رشد آنها به مقدار قابل توجهی نور خورشید نیاز ندارند. در صورت امکان، این گیاه را در محلی قرار دهید که نور به آن برسد، البته فقط برای چند ساعت در روز تا بهترین نتیجه را بگیرید.



۵.ژربرا دیزی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.