فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

شما زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانید ، پس چرا گیاهان آشپزخانه خود را با آثار آرامش بخش طبیعت احاطه نکنید؟ گیاهان می توانند هوا را نیز تصفیه کنند. یک مطالعه معروف ناسا در سال 1989 نشان داد که گیاهان آپارتمانی می توانند آلاینده های هوای داخل خانه مانند فرمالدئید و بنزن را کاهش دهند. سایر مطالعات اخیر نشان می دهد که گیاهان خلاقیت را تقویت می کنند ، که وقتی این دستور جدید را امتحان می کنید عالی است!یک پنجره رو به جنوب برای گیاهانی که نور روشن را دوست دارند بهترین است ، اما پنجره های رو به شرق و غرب نیز کار می کنند ، اگرچه شدت نور کمتری دارد. اما حتی اگر آشپزخانه شما پنجره های آفتابی نداشته باشد ، بسیاری از گیاهان شرایط کم نور را تحمل می کنند. و اگر آشپزخانه شما پنجره ندارد ، چراغ های LED را زیر کابینت نصب کنید تا نور اضافی برای گیاهان گلدانی کوچک فراهم شود.
گیاهان مناسب برای آشپزخانه - فوت و فن های باغبانی
گیاهان مناسب برای آشپزخانه - فوت و فن های باغبانی

آلوئه ورا

آلوئه ورا : نور روشن را دوست دارد ، بنابراین به یک پنجره روشن نیاز دارید. بگذارید بین دو آبیاری خاک این گیاه خشک شود ، زیرا دوست ندارد خیس باشد.برگ های این گیاه ضد سوختگی نیز هستند. یک برگ خارجی را بریده و ماده ژل مانند را روی سوختگی های جزئی فشار دهید. ترکیبات موجود در برگها دارای خواص ضد التهابی هستند که روند بهبود بافتهای پوستی را تسریع می کند.



آلوئه ورا


پیچک انگلیسی

پیچک انگلیسی : این گیاه مقاوم، نور متوسط ​​را دوست دارد ، اما می تواند با نور کم نیز تنظیم شود. پیچک انگلیسی در گلدان ها ، سبدهای آویزان یا به عنوان برگ های تزئینی نگهداری می شود. بگذارید قبل از آبیاری خاک این گیاه خشک شود.



پیچک انگلیسی


اسپاتی فیلوم

اسپاتی فیلوم : لیلی صلح دارای برگهای سبز براق و گلهای قاشق شکل سفید است. نور کم را تحمل می کند ، اما فقط در نور روشن شکوفا می شود. به طور کلی ، این گیاه بی دغدغه است که شما (تقریبا) نمی توانید آن را بکشید ، به شرطی که خاک را کمی مرطوب نگه دارید.



اسپاتی فیلوم


تیلاندزیا

تیلاندزیا : گیاه کارخانه هوا نیز نامیده می شود ، اپی فیت است ، به این معنی که بدون وجود خاک در نور رشد می کند. این صادقانه است که بگویبم تیلاندزیا بهترین گیاهی است که می توانید بدون مراقبت داشته باشید ، بنابراین اگر شما تازه کار هستید ، انتخاب خوبی است. معمولاً در گلدان آویزان ، کره شیشه ای یا روی تکه چوب نصب می شود. گیاه خود را با مه پاشیدن گاه به گاه یا شستشو هفته ای یکبار آبیاری کنید ، سپس بگذارید خشک شود.



تیلاندزیا
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.