فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

به طور کلی سرو ها و کاج ها به خاطر زیبایی فرم آنها در محوطه سازیها بسیار مورد توجه هستند. مخروطیان در حالت طبیعی معمولا در خالت طبیعی به هرس نیاز ندارند اما با توجه به تحمل بالای کاج طلایی لاوسون در مقابل هرس آن را میتوان به شکلهای مختلف هرس نمود.
زمان و نحوه ی هرس کاج لاوسون - فوت و فن های باغبانی
زمان و نحوه ی هرس کاج لاوسون - فوت و فن های باغبانی

به طور کلی سرو ها و کاج ها به خاطر زیبایی فرم آنها در محوطه سازیها بسیار مورد توجه هستند. مخروطیان در حالت طبیعی معمولا به طور طبیعی به هرس نیاز ندارند اما با توجه به تحمل بالای کاج طلایی لاوسون در مقابل هرس آن را میتوان به شکلهای مختلف هرس نمود.



زمان و نحوه ی هرس کاج لاوسون


با توجه به ساختار گیاه و متراکم بودن برگ ها و شاخه ها و همچنین رشد مطلوب کاج لاوسون با سلیقه و صرف حوصله اشکال زیبایی از آن پدید آورد که در محوطه ها به عنوان یک گیاه کانونی چشم ها را خیره می کند.بهترین زمان هرس اواخر زمستان و اوایل بهار است.



زمان و نحوه ی هرس کاج لاوسون


کاج لاوسون را میتوان به شکلهای مختلف هرس نمود و به آن فرم داد. که فرم مته ای پیچ یا باکس با هرس کردن و آرایش درست پس از یک یا دو مرحله به دست می آید.



زمان و نحوه ی هرس کاج لاوسون


هرس شاخه های مرده و آسیب دیده برای رشد بهتر شاخ و برگ های درخت نیز ضروری می باشد.



زمان و نحوه ی هرس کاج لاوسون
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.