فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

بید فری به دلیل جذاب بودن رنگ شاخ و برگ شاخه های پاییزی ، عادت رشد سریع و ساختار شاخه ای منحصر به فرد انتخاب مناسبی برای گلدان است.در صورتیکه مکانی آفتابی و مرطوب داشته باشید و هرس را به موقع انجام می دهید می توانید به صورت گلدانی از این گیاه نگهداری کنید.
آیا می توان بید فری را در گلدان کاشت؟ - فوت و فن های باغبانی
آیا می توان بید فری را در گلدان کاشت؟ - فوت و فن های باغبانی

با رشد درخت ، شاخه های آن به صورت افقی دراز می شوند و سپس به این طرف و آن طرف پیچ می خورند و باعث ایجاد فر می شود. این چهار فصل بید چوب فری را به باغ خانه علاقه مند می کند. در بهار نیز جوانه های زیبایی دارد.



آیا می توان بید فری را در گلدان کاشت؟


در تابستان ، برگهای برازنده و عادت رشد سریع آن سایه ایجاد می کند. در طول پاییز ، برگها قبل از ریختن روی زمین به رنگ زرد روشن ، تقریباً خالص تبدیل می شوند. زمستان اجازه می دهد شاخه های شگفت انگیز و اشکال پیچیده بید چوب فری در پس زمینه آسمان زمستانی آبی روشن یا پوشش برف سفید دیده شود.



آیا می توان بید فری را در گلدان کاشت؟


بید فری می تواند تقریباً 9 متر رشد کند. آنها مانند بیدهای دیگر خاک مرطوب را ترجیح می دهند. ریشه ها کم عمق و نزدیک سطح باقی می مانند و حتی گاهی اوقات با افزایش سن درخت به سمت بالا فشار می آورند در این صورت علاوه بر هرس شاخه ها ،هرس ریشه نیز باید اوایل بهار انجام شود.



آیا می توان بید فری را در گلدان کاشت؟


بیدفری به نوع خاک سخت گیر نیست ومی تواند در خاک رس ، لوم یا شن رشد کند. می تواند در مناطق آفتابی یا نیمه سایه رشد کند. از آنجا که رطوبت را دوست دارد ، در دوره های خشکسالی این درخت را آبیاری کنید.



آیا می توان بید فری را در گلدان کاشت؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.