فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

آنتوریوم » این گیاه به خاطر گلهای بادوام و زیبایش که غالبا دارای دمگل بسیار بلند است طرفداران زیادی دارد .بسیاری از گونه ها در فصل پاییز و زمستان گل می دهند.دارای ریشه های ضخیم و گوشتی و برگهایی که در انواع اشکال مختلف و بسیار متنوع دیده می شود.گلهای ان خوشه ای و پیچیده شده در یک براکته بزرگ قلبی شکل به رنگ قرمز ،سفید ،صورتی می باشد. در تابستان بایستی از تابش نور مستقیم محفوظ بماند و در زمستان در محل پر نور اطاق قرار گیرد.
معرفی گیاهان آپارتمانی گلدار - فوت و فن های باغبانی
معرفی گیاهان آپارتمانی گلدار - فوت و فن های باغبانی

بنفشه آفریقایی » از محبوب ترین و پرطرفدار ترین گیاهان آپارتمانی و یکی از زیباترین گیاهان گلدار است ،دارای گل های زیبایی به رنگ بنفش- آبی- قرمز - صورتی- سفید است .این گیاه نسبت به طول روز بی تفاوت است و به همین علت در طول سال گل می‌دهد.گلها به صورت کم پر و پر پر و پرچمها طلایی و به طرز زیبایی از وسط گلها بیرون زده‌اند بطوری که تناقض در رنگ پرچمها و گلبرگها گل را به صورت یکی از زیباترین مینیاتورهای گیاهی در آورده است. نور یکی از نکات مهمی است که برای پرورش این گیاه باید رعایت شود .نور غیر مستقیم آفتاب نور مناسبی برای نگهداری بنفشه آفریقایی می باشد.بهترین مکان، پنجره های جنوبی و شرقی و غربی هستند. در فصل های بهار و تابستان به علت شدت زیاد نور آفتاب باید توسط پرده های توری، شدت نوررا کم کرد، پنجره های شمالی هم اگر زیر سایه درختان نمی باشند مکان مناسبی برای پرورش این گیاه می باشند .



معرفی گیاهان آپارتمانی گلدار


بگونیای همیشه گلدار »این گیاه به طول روز بی‌تفاوت است و در تمام فصول سال گلدار هست.برگ‌های سبز براق، گل‌های قرمز بسیار شفاف و ساقه کشیده دارد.این گیاه به شرایط سایه آفتاب و آفتاب سازگار می باشد بنابراین اکثر نقاط آپارتمان برای این گیاه مناسب می باشد. باید دقت کرد این گیاه را دور از تماس نور مستقیم خورشید قرار داد.بگونیاها به طور کلی در محیط کاملاً مرطوب به خوبی رشد و نمو می کنند، با وجود این، شدت رطوبت (خاک و هوا) نباید به حدی باشد که این گیاهان همیشه خیس باشند، در غیر این صورت ریشه های ظریف و نازک بگونیا که به پوسیدگی حساسیت دارد در مقابل این عارضه مقاومتی نمی کند.



معرفی گیاهان آپارتمانی گلدار


ارکیده » از شگفت انگیزترین گل های آپارتمانی است .گلی گران قیمت و لوکس که افرادی خاص سمت خریدن و نگهداری‌ اش می‌روند.دلیل محبوبیت بالای این گل ها ، زیبایی ، تنوع رنگ بسیار زیاد و دوام خیلی زیاد و طولانی بودن دوره گل دهی و از همه مهم تر ، ساده بودن نگهداری از آنهاست. اغلب ارکيده ها وقتی نزديک به شرق پنجره در معرض نور قرار بگيرند رشد خوبی خواهند داشت. در غير اين‌ صورت بهتر است آنها را در قسمت جنوبي پنجره بگذاريد. فراموش نکنيد در چنين حالتی بهتر است نور از پشت يک پرده حرير به ارکيده ها بتابد.در ضمن قرارگرفتن گلدان در قسمت غربی پنجره مناسب نيست چون مي تواند بسيار گرم شود و البته قسمت شمالی پنجره معمولا آفتابگير نيست.



معرفی گیاهان آپارتمانی گلدار


گلوکسینا » گیاه گلوکسینیا تقریبا بدون ساقه با برگهای مستطیلی تخم مرغی، به رنگ سبز تیره و آبدار و مخملی، میباشد. گلهای این گیاه بنفش یا ارغوانی بوده و از اواسط بهار تا اواخر تابستان ظاهر می شوند. چنانچه گلدان غنچه دار آن را انتخاب کنیم، مدت دو ماه گل های آن زینت بخش آپارتمان خواهد بود.این گیاه نیاز به محیط روشن ولی به دور از تابش مستقیم نور خورشید باید نگه داری شود. بنابراین پنجره های جنوبی ساختمان برای این گیاه مناسب می باشد.



معرفی گیاهان آپارتمانی گلدار


ختمی ژاپنی >>دارای برگهای سبز تیره وتخم مرغی شکل، با لبه دندانه‌دار و یا لوبدار می‌باشد.از اول بهار تا آخر پاییز مرتباً شکوفه های جدید تولید می کند و گلد ان آن همیشه پرگل است و گل های سفید ، نارنجی، زرد ، قرمز پررنگ و صورتی آن فقط روی شاخه های یک ساله ظاهر می شود نور آفتاب برای آن مناسب است، فقط در وسط روز تابستان باید آن را محفوظ نگهد اشت.



معرفی گیاهان آپارتمانی گلدار
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.