فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

گیاه تولمیا »گیاهی همیشه سبز با برگ های فراوان که از ریزوم رشد می کند.برگ ها شفاف ،کمی گوشتی،کرکدار با حاشیه دندانه ای می باشد .گل های سفید مایل به سبز در تیر ماه بر روی گیاه ظاهر می شود .این گیاه در نور غیر مستقیم و یا مستقیم خورشید قابل نگهداری است .
گیاهان مناسب برای سبد های آویزی - فوت و فن های باغبانی
گیاهان مناسب برای سبد های آویزی - فوت و فن های باغبانی

گیاه برگ بیدی » گیاهی با رشد سریع و برگ های زیبا ،بیضی شکل ،برگ ها به رنگ سبز با خطوط بنفش مایل به قرمز در بخش رویی و زیرین برگ همراه می باشد .در بهار و تابستان گلهای کوچک با کلبرگ های سه گوش به رنگ های سفید یا صورتی می دهد .به نور زیادی نیاز دارد و در صوتر امکان چند ساعت در روز در مقابل نور خورشید قرار گیرد .



گیاهان مناسب برای سبد های آویزی


سیسوس » گیاهی رونده است دارای سرعت رشد زیاد می باشد.برگ ها سبز تیره و براق ،لبه انتهایی برگ ها نوک تیز بوده و کنار آن دندانه دار است..نور زیاد را ترجیح می دهد ولی در محیط های پر دود که با محدودیت نور همراه است نیز رشد می کند .



گیاهان مناسب برای سبد های آویزی


پیچ مومی » گیاهی همیشه سبز ،بالا رونده است .به علت داشتن برگ ها و گل های زیبا پرورش داده می شود .برگ ها به حالت گوشتی متقابل و بیضی شکل به طول 2تا 3 سانتیمتر و عرض 1.5 سانتیمترمی باشد .گل ها به حالت موجی و معطر و ستاره ای شکل و به حالت گروهی در گل آذین 5-10 تایی قرار گرفته اند.گل ها در ماه خرداد تا مهر بر روی گیاه تشکیل می شود .هویا (پیچ شمعی) به نور مستقیم و روشن نیاز دارد .



گیاهان مناسب برای سبد های آویزی


سیب زمینی شیرین » گیاهی دائمی با رشد طبیعی بسیار زیاد ،که از طریق ریشه های گوشتی در منزل پرورش می یابد.دارای تعداد زیادی ساقه نرم بلند بوده و به حالت متقابل به رنگ قرمز ارغوانی است .برگ ها نازک ، سه قسمتی ،سبز کم رنگ با طولی برابر 4 تا 6 سانتیمتر می باشد .بوته در سبد آویزی قرار گرفته و سمت سبز گیاه که برگ را تولید می کند به سمت پایین خم می شود .بوته ها نسبت به نور مستقیم و یا غیر مستقیم عکس العمل نشان داده اما در مکانی تاریک واکنش نشان نمی دهند .



گیاهان مناسب برای سبد های آویزی


شمعدانی رونده » بوته ها جهت پرورش در سبد های آویزی راهروها و بالکن ها مناسب هستند .ساقه ها بلند ،رونده و خیلی باریک و ظریف هستند .برگ ها مطابق ارقام مختلف بسیار متنوع می باشند .برخی گرد با قطر حدود 5 تا 7 سانتیمتر ،برخی قلبی شکل و شبیه به برگ پیچک می باشد .سطح برگ ممکن است کرکدار یا صاف و براق باشد .گلها در ماه خرداد تا آبان بر روی گیاه تشکیل می شود .به نور روشن و مستقیم خورشید حداقل 4 ساعت در روز در طول دوره رشد نیاز دارد .



گیاهان مناسب برای سبد های آویزی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.