١١/١٠/١٤٤٥ --- 4/20/2024 --- ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت امروز
 
پایگاه اطلاع رسانی گل و گیاه، باغبانی و فضای سبز
Signup  Login  صفحه اصلی  | پرسش و پاسخ  | خدمات  | فروشگاه  | نقشه سایت  | لیست گیاهان  | تماس با ما  | RSS  | درباره ما
لینک های اصلی
جستجو  
آخرین مطالب
طراحی و اجرای فضای سبز
طراحی و اجرای فضای سبز
آمار بازدید سایت
بازدید کننده آنلاین :  55  نفر
بازدید امروز :  1227  بازدید
بازدید دیروز :  11311  بازدید
تبلیغات متفرقه
معرفی مؤسسات ارائه دهنده خدمات مرتبط با گل و گیاه و کشاورزی

شرکت اسپروز

 نام مسئول :  امین چشمه
موقعیت :  ایران  خوزستان  اهواز
 
شرکت اسپروز اولین و تنها سازنده کنترلرهای هوشمند آبیاری در ایران ، سازنده و مجری کنترلر هوشمند آبیاری اسپروز میباشد و با توجه به ساخت آن توانایی هرگونه تغییر وسفارشی سازی بر حسب نیاز خریدار دستگاه و با توجه به مکان نصب سیستم را دارا میباشد.
در پروژه های سفارشی هزینه نصب سیستم هوشمند آبیاری با توجه به مکان نصب سیستم ، برد فرستنده دستگاه و سایر آیتمها متغیر است . در کنترلرهای آبیاری ساخته شده شرکت قیمتها بر اساس لیست قیمت مشخص میباشند.
کنترلر هوشمند آبیاری اسپروز قابلیت نصب در فضاهای سبز شهری ، خانگی ، گلخانه ای ، صنعتی ، مزارع کشاورزی ، باغ مرکبات ، آبیاری جهت درختان ، فضاهای سبز با پوشش نامنظم ، باغچه ها (فضای سبز خانگی ) و انواع دیگر پوششهای فضای سبز را دارا میباشد.

**************************************
کنترلر آبیاری اسپروز وسیله ای کاملا هوشمند که میتواند با برنامه هایی که از قبل برای آن بطور ثابت یا از طریق شخص تعریف میشود ، گیاه یا گیاهانی را در هر نوع توپوگرافی زمین متناسب با نوع نیاز آن گیاه آبیاری کند . از عواملی که باعث گرایش در امر آبیاری فضاهای سبز خانگی ، گلخانه ای و کشاورزی به سیستمهای هوشمند آبیاری میشود اولاً صرفه جویی بالای آب در استفاده از این سیستمها و ثانیاً انعطاف پذیری این نوع سیستمها با شرایط گوناگون زمین و منطبق شدن با نوع نیاز گیاه در مصرف آب است . با نصب سیستم به فضاهای سبز میتوان پخش کننده های آب نصب شده در محیط (سیستم قطره ای ، بارانی و ....) را کنترل نمود.
وجه تمایز اصلی کنترلر آبیاری اسپروز نسبت به سیستمهای دیگر آبیاری را میتوان در کنترل و برنامه ریزی آن جستجو نمود بطوریکه کنترلر اسپروز نیاز به هیچ گونه تخصص خاص ، آموزش و یا آمادگی قبلی ندارد و هر فردی میتواند اقدام به استفاده و تنظیم برنامه زمان بندی آبیاری آن نماید .
ویژگی برتر دیگر کنترلر اسپروز ، استفاده از آن بوسیله نرم افزار اختصاصی و بیسیم بودن آن است ، در حقیقت کاربر میتواند در واحد زمان از فاصله ی چند کیلومتری بوسیله نرم افزار سیستم هوشمند آبیاری فرمان شروع زمان آبیاری را صادر نماید و پس از گذشت زمان مورد نیاز تنها با کلیک بر روی یک دکمه زمان آبیاری را به پایان برساند و یا صدور فرمان شروع و پایان زمان آبیاری را بعد از تنظیم جدول زمان بندی به خود سیستم هوشمند آبیاری واگذار کند.
در جدیدترین مدلهای ساخته شده اساس کار سیستم هوشمند آبیاری اسپروز بر پایه استفاده از امواج رادیویی و استفاده از فرستنده و گیرنده است ، استفاده از این تکنولوژی امکانات فوق العاده زیادی را برای راحتی کار با کنترلر اسپروز در پی داشته . با نصب یک فرستنده که به واحد کنترل مرکزی و نرم افزار سیستم هوشمند آبیاری متصل است و استقرار گیرنده در فاصله ای چند کیلومتری از فرستنده که خود گیرنده به تجهیزات کنترلر اسپروز در زیر زمین و در مسیر ورودی آب متصل است میتوان ورود آب به فضای سبز ، میزان ورود آب ، زمان ورود آب به فضای سبز و تنظیم سیستم هوشمند آبیاری برای آبیاری در روزها ، هفته ها و ماههای دیگر را کنترل نمود . میتوان دستگاه را برای آبیاری در هفت روز هفته 30 روز ماه و 365 روز سال تنظیم کرد.
میتوان با استفاده از فرستنده سیستم هوشمند آبیاری دهها و صدها فضای سبز مختلف از قبیل پارک ، بلوار ، فلکه ، گلخانه و ... را که هر کدام کیلومترها از هم فاصله دارند را در واحد زمان تنها با کلیک بر روی یک دکمه آبیاری نمود و یا با تنظیم جدول زمان بندی برای هر کدام از فضاهای مورد نظر ، شروع زمان آبیاری را بصورت خودکار به نرم افزار سیستم هوشمند آبیاری واگذار نمود
، با این کار میتوان از اتلاف وقت در مقایسه با توسط شیلنگ و دیگر روشهای متداول آبیاری در کشاورزی ، فضاهای سبز شهری و آبیاری با تانکرهای آبرسان جلوگیری نمود و از هدر رفتن آب به شدت جلوگیری کرد . در حقیقت با نصب تنها یک واحد مرکزی کنترل و نصب گیرنده و سایر تجهیزات سیستم هوشمند آبیاری در دهها و یا صدها واحد فضای سبز یا میتوان تمامی این دهها و یا صدها واحد را از یک مکان ( محل نصب فرستنده و از طریق نرم افزار سیستم هوشمند آبیاری اسپروز) کنترل نمود و فرمان آبیاری را به تمامی فضاهای سبز را در عرض چند ثانیه پس از ارسال فرمان از اتاق اپراتور ، اجرا نمود.
یکی دیگر از امکانات سیستم هوشمند آبیاری اسپروز ، بهره گیری از ریموت کنترل است به وسیله ی ریموت کنترل میتوان تمامی فرمانها و تنظیماتی را که از طریق نرم افزار قابل اجرا هستند را ، به وسیله ی ریموت کنترل در محدوده 200 متری از گیرنده به صورت دستی انجام داد و دیگر نیازی به حضور در محل کنترل سیستم هوشمند آبیاری ( اتاق اپراتور) که ممکن است کیلومترها از گیرنده فاصله داشته باشد نیست.استفاده بهینه از زمان ، مدیریت و سعی در جلوگیری ازاتلاف آن موضوعات مهمی است که در دنیای امروزی سعی و تلاش برای دستیابی به آنها در همه عرصه ها مشاهده میشود قطعاً با استفاده از کنترلر آبیاری اسپروز میتوان به معنای واقعی مدیریت در زمان را در فرآیند آبیاری و میزان مصرف آب در دست گرفت و با استفاده صحیح ، علمی و منطقی از چنین روشهای نوین آبیاری دیگر شاهد هدر رفتن آب و مشکلاتی از این قبیل در چنین دوره ای که کشور ایران با مشکل کم آبی مواجه است ، نباشیم.
***************************************
..::: ویژگی ها و مزایای سیستم هوشمند آبیاری اسپروز:

1.صرفه جویی مستقیم در آب و مدیریت منابع آبی در آبیاری فضاهای سبز
2.بی سیم بودن دستگاه و ازبین بردن محدودیت فاصله برای نصب(نصب با بُرد1کیلومتر ، 2کیلومتر و بردهای بالاتر).
3.نداشتن مشکلات مربوط به قطع شدن کابلهای ارتباطی به وسیله وزش بادهای شدید و بارش باران و... با استفاده از سیستم بیسیم دستگاه.
4.عدم وجود Noise با فرکانسهای رادیویی دیگر در امواج رادیویی دستگاه به منظور ارتباط کامل داده ها بین فرستنده و گیرنده.
5.بهره گیری از سیستم گزارشگر برای اطلاع از وضعیت کارکرد دستگاه در طول شبانه روز یا برای هر بار راه اندازی مجدد دستگاه در هر تایم کاری.
6.بهره گیری از سیستم کنترل متمرکز (کنترل متمرکز تمامی خروجی های آب در واحد زمان و بوسیله ی کامپیوتر مرکزی ).
7.قابلیت تغییر زمان آبیاری در فصلهای مختلف سال ، تابستان و زمستان .
8.تغییر مدت زمان باز بودن خروجیهای آب متناسب با نوع گیاه آبیاری شده (درخت-درختچه-گل و...).
9.هماهنگ بودن خروجی آب دستگاه با قدرت جذب آب توسط خاک به منظور جلوگیری از به هدر رفتن آب و رسیدن تمام آب خروجی به ریشه گیاه.
10.قابلیت تنظیم دستگاه برای 3 بار آبیاری در روز و بیشتر.
11.نمایش تمامی خروجیهای آب بر روی صفحه ی نمایشگروانجام تمامی تغییرات بوسیله نرم افزار سیستم.
12.قابلیت تنظیم برای روشن و یا خاموش شدن سیستم در یک زمان مشخص .
13.قابلیت افزایش تعداد گیرنده ها به منظور افزایش فضای سبز تحت پوشش.
14.استفاده از انواع سیستمهای آبیاری مدرن و قابل نصب بر رو سیستم هوشمند آبیاری
15.بهره گیری از Remote Control در گیرنده سیستم هوشمند آبیاری
16.دارای تقویم و برنامه هفتگی ، ماهانه ، سالانه برای تنظیم فرآیند آبیاری در روزها و ماههای دیگر سال
17.کنترل تمامی فعالیتهای سیستم در محدوده200 متری گیرنده بصورت دستی توسط Remote control
18.مدیریت مستقیم تمامی فضاهای سبز تحت پوشش سیستم بطور مستقیم توسط کاربر
19.بیشترین بهره وری درآبیاری فضای سبز تحت پوشش سیستم بااستفاده ازکمترین نیروی انسانی
20.صرفه جویی در سه عامل انرژی ، زمان ، هزینه

دسته بندی خدمات مرتبط با گل و گیاه این مؤسسه :
  • سیستم های آبیاری
  • خدمات سیستم های مدیریت هوشمند

تماس با مؤسسه :

نام واحدشرکت اسپروز
نام مسئولامین چشمه
توضیحفروش ، طراحی ونصب سیستم آبیاری اسپروز
تلفن 2219608 - 0611
موبایل 
فاکس 5521791 - 0611
کشورایران
استانخوزستان
شهراهواز
آدرس کاملاهواز – خیابان 16 غربی پاداد –پلا ک 124 – واحد 2 – کدپستی:6183964837
آدرس ایمیل
spruzcogmail
آدرس سایتhttp://spruz.ir

 
 
اگر شما صاحب کسب و کار فوق میباشید و نیاز به اصلاح یا به روز رسانی اطلاعات دارید، از صفحه Edit اقدام فرمایید
ویا جهت هرگونه سوال به صفحه تماس به ما مراجعه نمایید
 
شما نیز  چنانچه دارای فروشگاه یا مؤسسه ارائه دهنده محصولات یا خدمات مرتبط با گل و گیاه، باغبانی و فضای سبز میباشید، در صورت تمایل میتوانید از طریق ثبت مؤسسه جدید ، مجموعه خود را ثبت و معرفی نمایید.
اگر قبلاً ثبت نموده اید، از صفحه ورود وارد شوید
 
مشاهده سایر موسسات با خدمات مشابه
 
Loading
Loading
Nargil Logo gray

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است
آخرین مطالب :


مقالات پر بازدید :


صفحه اصلی  | پرسش و پاسخ  | خدمات  | فروشگاه  | نقشه سایت  | تماس با ما  | RSS
فهرست گل و گیاه   |  نمایشگاههای گل و گیاه   |  اخبار گل و گیاه   |  مقالات گل و گیاه   |  مؤسسات گل و گیاه
ورود / عضویت