فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی انصاری ظهر امروز در افتتاح نخستین بازار گل و گیاه خراسان جنوبی، اظهار داشت: احداث بازار گل و گیاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان بخش خصوصی صورت گرفته است و ما امیدواریم که مردم از این بازار استقبال خوبی را به عمل بیاورند.

وی با بیان اینکه احداث این بازار از محل اعتبارات شهرداری بوده است، افزود: برای ساخت این بازار 400 میلیون تومان هزینه شده است که ظرف یکی دو روز آینده برای مزایده و واگذاری آن به بخشش خصوصی اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند با بیان اینکه بیرجند وضعیت اقلیمی بسیار سختی دارد، افزود: سرانه فضای سبز بیرجند 13.7 مترمربع بوده که حدود 2.2 مترمربع از سرانه کشوری بیشتر است.

انصاری با بیان اینکه مساحت این بازار یک‌هزار و 800 مترمربع زمین و 450 مترمربع زیربنای دارد، گفت: این بازار 14 غرفه دارد که با شروع به کار آن برای 28 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این بازار به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، تصریح کرد: هر کسی که در مزایده برنده شد می تواند در این غرفه‌ها مشغول به کار شود و به عرضه هر نوع گل و گیاهی بپردازد اما باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط می‌توانند گل طبیعی را عرضه کنند در غیر این صورت با عرضه و فروش گل مصنوعی در این بازار با متخلفان برخورد خواهد شد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند در ادامه گفت: ما به خاطر این‌که هر هفته مردم زیادی به چهار شنبه بازار مراجعه می‌کنند این مکان را انتخاب کرده‌ایم تا مردم را تشویق و ترغیب به خرید گل و گیاه کنیم و به لحاظ تبلیغی هم این مکان بسیار مناسب است و به زودی ما شاهد رونق این بازار در استان خواهیم بود.

نخستین بازار گل و گیاه در خراسان جنوبی افتتاح شد
نخستین بازار گل و گیاه در خراسان جنوبی افتتاح شد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.