فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

تاثیر ضد سرطان سبزیجات: سبزیجات سبز مایل به زرد به دلیل ترکیبات موجود در آنها دارای اثر ضد سرطان و ضد اکسیدان هستند. سبز‌یجاتی که رنگدانه‌های سبز مایل به زرد دارند، حاوی مواد مبارزه کننده با سرطان هستند. به دلیل داشتن یک سری مواد از جمله، ویتامین‌ها، ماده‌ها و پیش ماده‌هایی که دارای خاصیت ضد سرطان هستند ضمن اینکه این منابع غنی از فیبر‌ند و ویتامین‌ها و املاح معدنی بدن را تامین می‌کند.
این سبزیجات سرطان را دور می‌ زنند
این سبزیجات سرطان را دور می‌ زنند


اکسیدان‌ها موادی هستند که در اثر استرس‌ های روزانه‌ ای که به بدن وارد می‌شود تولید شده و بدن به وسیله آنتی اکسیدان‌ها با آنها مقابله می‌کند

به همین دلیل مواد غذایی سرشار از مواد آنتی اکسیدان مانند سبزیجات، حاوی فیبر، میوه‌جات، سبزیجات سبز مایل به زرد مثل، نخودفرنگی ، ذرت اور‌کادو توصیه می‌شود.

به دلیل وجود پیش ماده‌هایی در این سبزیجات از جمله بتاکارو‌تن که بعد از مصرف در بدن تبدیل به ویتامین A می‌شود از سرطان جلوگیری می‌کند.

مصرف این نوع سبزیجات سبز رنگ از جمله کلم در پیشگیری از سرطان کلون موثر بوده

و ترکیبات حاوی مواد زرد یا قرمز مثل هویج و گوجه فرنگی که حاوی مواد کا‌روتن و مواد آنتی اکسیدان هستند اثر ضد سرطانی بسیار بالایی دارند.


نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.