فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

مسئول مرکز گیاه پزشکی و آموزشی گل و گیاه منطقه 20 از آموزش رایگان گل و گیاه همزمان با آغاز فصل سرما خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اسفندیاری گفت: دوره های آموزشی گل و گیاه به صورت تئوری و علمی از ابتدای دی ماه آغاز و تا پایان آذر ماه شهروندان علاقمند می توانند ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: کاشت قارچ خوراکی،سبزیکاری، تولید کود کمپوزیت خانگی، نگهداری از گل های آپارتمانی،‌کاشت نهال و سبزه آرایی و آشنایی با گیاهان دارویی از جمله دوره های آموزشی است که این مرکز به طور رایگان اقدام به برپایی آن می کند.
گفتنی است: منطقه 20 دارای 2 مرکز آموزشی گل و گیاه است که شامل امکاناتی چون 3 گلخانه و 150 گونه گیاهی است که شهروندان علاقمند می توانند با شماره تلفن های 33394939-33742821 تماس حاصل فرمایند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.