فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

تولید بذر اصلاح شده در خراسان شمالی 60 درصد افزایش یافت

به گزارش اخبار استان های خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی در کارگاه  آموزشی  تغذیه گیاهی و اصلاح  بذر  برای کشاورزان پیشرو، خبرگان و توزیع کنندگان نهاده های کشاورزی، بر موضوع اولویت اصلاح و توزیع بذرهای کشاورزی تاکید کرد و گفت: امسال 13هزار و 500 تن از 18رقم گندم و جو اصلاح شده در استان خراسان شمالی تولید شد که در مقایسه با پارسال 60 درصد افزایش داشت.



عبدا... یوسفی همچنین با اشاره به افزایش خرید گندم در مقایسه با پارسال گفت: تاکنون 201 تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده که در مقایسه با کل خرید پارسال 45 درصد افزایش دارد.

کارگاه آموزشی تغذیه گیاهی و اصلاح بذرهای کشاورزی
کارگاه آموزشی تغذیه گیاهی و اصلاح بذرهای کشاورزی

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.