فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاري آريا-  دانه و برگ هاي شنبليله به عنوان ادويه مورد استفاده قرار مي گيرد. اين گياه که خواص دارويي زيادي داشته و بيماري هاي متعددي را درمان مي کند.



دانه و برگ هاي شنبليله به عنوان ادويه مورد استفاده قرار مي گيرد. اين گياه که خواص دارويي زيادي داشته و بيماري هاي متعددي را درمان مي کند.
*  نتايج بررسي هاي متعدد نشان مي دهد، مصرف روزانه 56 گرم تخم شنبليله، به طور چشمگيري خطر بروز حمله قلبي را کاهش مي دهد و در کاهش کلسترول و قند در بيماران ديابت نوع 2 نقش دارد.
*  با ايجاد احساس سيري در فرد به کاهش وزن کمک مي کند.
*  مخلوطي از ماست و مقداري تخم پودر شده شنبليله را پس از صرف غذا ميل کنيد تا باعث کاهش وزن شود.
*  شير در زنان شيرده را افزايش مي دهد.
*  براي کاهش ميزان قند خون يک قاشق چاي خوري دانه شنبليله ناشتا بخوريد.
*  مانع بروز چين و چروک، دانه هاي سرسياه، خشکي و جوش هاي قرمز مي شود. ضماد تهيه شده از برگ هاي تازه شنبليله و آب را روي صورت بماليد و پس از 20 دقيقه با آب ولرم بشوييد.
*  ناراحتي هاي مربوط به قاعدگي را کاهش مي دهد.
*  مصرف شنبليله، مانع ريزش مو و به وجود آمدن شوره سر مي شود.
*  خاصيت ضدالتهابي آن، زخم هاي خارجي يا کبودي را التيام مي بخشد.
شنبليله و جلوگيري از ريزش مو
شنبليله و جلوگيري از ريزش مو

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.