فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

خبرگزاري موج - به دنبال آغاز عمليات احداث فضاي سبز آيلند مياني صدمتري در محدوده منطقه 6 مشهد فضاي سبز اين منطقه 14 هکتار افزايش مي‌يابد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد، شهرام کريمي، شهردار منطقه 6 مشهد با بيان مطلب فوق گفت: در آيلند مياني و لاين‌ جانبي صدمتري حدفاصل ايستگاه قطارشهري تا شهرک شهيد بهشتي که در محدوده منطقه 6 مشهد قرار دارد فضاي سبز در فاز اول ايجاد خواهد شد.

وي کل فضاي سبز لاين‌ مياني و جانبي صدمتري در اين منطقه را در سه فاز تعريف کرد و افزود: فاز دوم از شهرک شهيد بهشتي تا بازار حافظ در نزديکي پل راه آهن واقع شده است که در نهايت فاز سوم آن به پل شهيد عباسپور منتهي خواهد شد.

کريمي زمان اجرايي شدن سه فاز فضاي سبز لاين مياني صدمتري را دو ماه آينده خواند و خاطرنشان کرد: علاوه بر احداث فضاي سبز آيلند مياني بخشي از صدمتري که بيش از 6 هکتار مساحت را به خود اختصاص داده است ضمن اينکه حدود 8 هکتار زمين نيز در لاين جانبي همين محدوده طي 6 ماه آينده سبز خواهد شد.

وي با اشاره به رشد سرانه فضاي سبز منطقه 6 مشهد به عنوان يکي از مناطق کم‌برخوردار مشهد، عنوان کرد: سرانه فضاي سبز اين منطقه طي چند سال اخير بسيار گسترش يافته است و در حال حاضر چندين بوستان و پارک خطي در اين محدوده در حال احداث است.

وي با اشاره به شعار توازن خدمت‌رساني يکسان شهرداري مشهد در تمام سطح شهر مشهد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در منطقه 6 مشهد به عنوان يکي از مناطق نسبتا غيربرخوردار اين شهر ادعا مي‌کنيم به لحاظ زيباسازي، رفاه و امکانات شهري از مناطق برخوردار پايين‌تر نبوده و در حال رشد و توسعه هستيم.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.