فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

خبرگزاري آريا-دبير انجمن علمي پيشگيري و درمان چاقي ايران، عنوان کرد: مصرف سرکه انگور موجب تحريک اشتها مي‌شود و بر خلاف باور عمومي مردم تاثيري در چربي‌سوزي ندارد.

به گزارش خبرگزاري آريا ،دکتر محمد هاشمي درباره خواص سرکه انگور، گفت: سرکه حاصل بخشي از فرآيند تخمير انگور و سرشار از اسيد سيتريک است که مصرف آن موجب افزايش جذب کلسيم و سهولت هضم غذا مي‌شود.
وي افزود: استفاده از سرکه به عنوان چاشني سالاد موجب طعم‌دهندگي و تحريک اشتها مي‌شود.

دبير انجمن علمي پيشگيري و درمان چاقي ايران، در ادامه با بيان اينکه سرکه انگور در رفع بوي بد دهان موثر است، خاطرنشان کرد: هم‌چنين بخور رقيق شده سرکه انگور براي رفع علايم ناشي از سرماخوردگي مفيد است.

هاشمي درباره خواص سرکه در کاهش وزن، گفت: مصرف سرکه انگور تاثيري در چربي‌ سوزي ندارد و چنانچه فرد از رژيم غذايي درستي پيروي نکند، سرکه نقشي در کاهش وزن نخواهد داشت.
وي در پايان خاطرنشان کرد: مصرف سرکه انگور در مبتلايان به زخم معده و ضعف اعصاب مي‌تواند زيان بخش باشد.
سرکه انگور نقشي در کاهش وزن ندارد
سرکه انگور نقشي در کاهش وزن ندارد

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.